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Kerstin (66-70)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2025 • 2 Wochen • Strand
Viel Geld für wenig Erholsames und viel Aufregung
5,0 / 6

Allgemein

Das Hotel ist modern und liegt fantastisch am Meer. Wir waren zum dritten Mal in diesem Hotel- der Service ist besser. Aber das Verhalten der Urlauber mit Kleinkindern ist eine Katastrophe- Windelwechsel und stillende Mütter im Restaurant, die Anzahl der Kinderwagen im Restaurant oft mehr als 15, die eifrig kutschiert wurden - durch die Gänge und am Büfett entlang- möglichst hin und her. Unmengen an Strandspielzeug „erholten“ sich auch im Restaurant. Kleinkinder gehören nicht in den Pool für Schwimmer !! Der Lärmpegel im Restaurant unzumutbar, Esskultur wie im Schweinestall


Zimmer
  • Gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistung
  • Schlecht

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im September 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Kerstin
    Alter:66-70
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. Kerstin, Thank you very much for taking the time to share your detailed feedback and for choosing to stay with us for the third time. We truly appreciate your loyalty and are pleased to hear that you found our hotel modern, beautifully located, and that you noticed improvements in our service. We are, however, sincerely sorry to learn about the aspects of your stay that did not meet your expectations. Your comments regarding the behavior of some guests, especially in relation to small children in the restaurant and pool areas, are taken very seriously. We fully understand how such situations can impact the overall comfort and dining experience of our guests. Please rest assured that we continuously work to maintain a pleasant and respectful environment for everyone. Your observations will be shared with the relevant departments so we can reinforce our guidelines, improve supervision, and ensure that our facilities—particularly the restaurant and pool areas—are used appropriately and respectfully. Thank you once again for your constructive feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more enjoyable and relaxing experience. Warm regards, Gresilda Lleshi Guest Experience Team