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Ebru (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2023 • 2 Wochen • Strand
Enttäuscht
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Die Bilder im Internet Instagram Website etc. täuschen! Auf Bildern sieht es aus wie 5 Sterne aber in Wirklichkeit definitiv keine 5 Sterne! In Lobby oder Restaurants keine wirklich funktionierende Klima! Die Aufzüge innen schon sehr dreckig allgemein war das Hotel nicht sauber und Hygienisch! Der Strand ist kein wirklicher privatstrand neben an Beach Clubs oder öffentlich! Daher sehr voll ! Auf Bildern sieht es wirklich nach Erholung Wellness aus aber es ist kein besonderes Hotel und man ist enttäuscht! Zudem stinkt es in den Zimmern und sauber ist es auch nicht!


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Sehr eng Standard Zimmer und schon in die Jahre gekommen! Das Badezimmer auch sehr unhygienisch Klodeckel war kaputt und schon Schimmel an den Fugen


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Das Essen war nicht der Knaller aber die A la Carte war sehr gut und auch leider schon fast ausgebucht


    Service
  • Gut
  • Sehr bemüht das Personal


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Entfernung zum Flughafen ca 20-30 Minuten


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im August 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Ebru
    Alter:36-40
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ebru, thank you for taking the time to share your personal experience regarding your recent stay in our hotel. We are happy that you enjoyed the services of our staff members and our a la carte restaurant! We understand that each guest has different needs and we always try to address all wishes accordingly. However, we are sorry to read that your stay with us did not meet your expectations in certain areas and we would like to apologize for any possible inconvenience caused. Regarding your room, we would like to mention that our hotel was renovated in 2011. Every year, repairing and constructions are done to keep the hotel in best condition and if something comes to our attention, we are here to assist our guest anytime they wish. As your concerns did not come to our attention while you were staying with us, please rest assured that we will investigate on all possible concerns mentioned. Concerning our beach, please kindly note that all beaches in Rhodes are public beaches and it is not allowed by the government to privatize any beaches. Therefore, external guests are allowed to use the beach, while only our guests can use our large amount of new sunbeds free of charge. In case you would like to share further feedback with us, please feel free to share it with us through the following email address: faliraki.guest@mitsishotels.com in order to examine any deficiency in our procedures. Your feedback is very important for us and highly appreciated. We want to continue being pioneers at Greek hospitality and your feedback is very helpful for us. Therefore, we would like to thank you once again for the time you took to share your concerns with us. It would be our pleasure to welcome you again in the near future in order to regain your trust. Kind regards, Mitsis Faliraki Team

    Offizielle Hotel Homepage