- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Ein Grand Hotel, was in die Jahre gekommen ist. Ein guter Service steht immer an erster Stelle. Ideale Lage für diverse Aktivitäten.
Unser Zimmer war schon etwas abgewohnt, aber zum Schlafen absolut okay. Die Matratzen hatten eine gute „Härte“ Eine Minibar die täglich nachgefüllt wird mit diversen Getränken( Wein, Bier, Wasser und weitere Softdrinks), total klasse!
Buffet halt, kann man nicht all zu viel erwarten. Morgens immer die gleichen Produkte. Leider war ein Kaffeevollautomat ständig außer Betrieb, sodass längere Wartezeiten entstanden sind. Büfett am Abend war so lala. 2x konnten wir a la Card essen, einmal asiatisch und einmal italienisch. Das war soweit ok. Am Pool standen noch 3 Bistros , griechisch, mexikanisch und Burgerbude zu Verfügung. Somit gab es etwas Abwechslung in unseren 12 Tagen Aufenthalt.
Absolut top Leistung! Nahezu jeder Mitarbeiter war sehr motiviert. Wir haben öfter mal Trinkgeld gegeben und das wurde immer dankend toleriert mit gutem Service.
Direkt am Kiesstrand, nur kurz über die Straße gehen. In 10 Minuten ist man fussläufig in der Altstadt.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Immer wieder die Liegenreservierer, überwiegend die alten Leute,-( Das nervte total…. Da sollte das Management und Personal härter durch greifen!!
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Mai 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Andre |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 9 |
Dear Andre, Thank you for choosing our hotel and taking the time to leave us this kind review. We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed your stay overall. We are pleased to know that the mattresses provided a comfortable sleeping experience with the right level of firmness. Our dedicated staff takes pride in delivering top-notch service, and we are delighted that their motivation and commitment stood out to you during your stay. We appreciate your generosity in giving tips, and it's wonderful to hear that it was always met with gratitude and excellent service. In terms of the food, we understand that buffet-style meals have limitations, and we apologize if your expectations were not fully met. We take note of your comments regarding the repetitive breakfast offerings and the occasional malfunction of the coffee machine, which resulted in longer wait times. Additionally, we appreciate your feedback on the evening buffet, and we're glad that you had the opportunity to enjoy à la carte dining options in both Asian and Italian cuisine. Furthermore, the availability of Greek, Mexican, and burger bistros by the pool provided some variety during your 12-day stay. We regret that the issue of sunbed reservation by some guests, primarily older individuals, caused inconvenience for you. We understand your frustration, and we will take your feedback into consideration to address this matter more effectively in the future. Lastly, we are proud to be a grand hotel with a prime location that offers easy access to various activities. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience. Kind regards,