- BehindertenfreundlichkeitSehr schlecht
- Zustand des HotelsSehr schlecht
- Allgemeine SauberkeitGut
Ich fahre da nicht mehr in dieses Hotel mit Kleinkinder. Es ist nicht familiengerecht und nicht behindertengerecht. Vor 20 Jahren war es ein Luxushotel, es sollte teilweise neu renoviert werden. Für eine gehobene Kategorie ist das eine Frechheit.
- ZimmergrößeSehr schlecht
- SauberkeitGut
- Ausstattung des ZimmersSehr schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungEher schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr gut
- EssensauswahlSehr gut
- GeschmackSehr gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr gut
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr gut
- Kinderbetreuung oder SpielplatzGut
- FamilienfreundlichkeitSehr schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsEher schlecht
- Entfernung zum StrandSehr schlecht
- Qualität des StrandesEher gut
- Lage für SehenswürdigkeitenSehr schlecht
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im Juli 2016 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Liane |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Mrs Liane, Thank you so much for sharing your review on line. We read your comments with great dissapointment. As it seems nothing managed to be up to your standards which brings us a big question. As far as we know all our guests more or less have a very positive opinion about our hotel facilities, services and staff. You unfortunately belong to the minority who beleives iotherwise and we feel sorry for that. A very important fact is always the value for money which in our case exceedes every expectation, 6 a la carte restaurants, 5 different bars, 4 swimming pools, 2 different mini clubs and all day animation both in hotel and beach may seem below to your standards but not to all our orther guests who value and rate us high. We feel very disapointed because before you book you did not pay attention to every detail your tour operator wrote, for example that we are a hotel located on a hillside which makes us not ideal for everyone. Thank you for caring so much for our future guests. We hope that during your next vacation you will find a place that will fullfill all your dreams in the same price you spent for us. Kind Regards