Alle Bewertungen anzeigen
Vielreisende (71+)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • September 2023 • 3-5 Tage • Sonstige
Es war schon mal viel besser!
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Trotz meiner Vorankündigung zum check in per Mail wurde mir erst nach 17:00 Uhr ein Zimmer (der schlechten Kategorie) mit diversen Mängeln zur Verfügung gestellt: das Licht und der Fernseher haben nicht funktioniert, der Zimmersafe war verschlossen und die Espressomaschine hat gefehlt. Ich durfte/ musste persönlich im Zimmer abwarten bis diese Mängel beseitigt wurden! Das Frühstück war für meine Bedürfnisse gut, der Concierge Service hat ebenso wie der Shuttle zum Riva Beach Club tadellos funktioniert.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr gut

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:3-5 Tage im September 2023
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Vielreisende
    Alter:71+
    Bewertungen:13
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We deeply apologize for the inconveniences you experienced with the initial condition of your room. We understand that your time is valuable, and we regret that we fell short of providing a seamless and comfortable arrival experience. Your comments regarding the non-functional light and television, the locked room safe have been shared with our maintenance and housekeeping teams to ensure that such oversights are not repeated in the future. We appreciate your patience while these concerns were addressed. However, the espresso machine is not a regular facility in our rooms, while we understand that you have this preference with us, and our teams arranged it for you. We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast offerings and that our concierge service and shuttle service to the Riva Beach Club met your expectations. Guest satisfaction is of utmost importance to us, and we are committed to improving our services based on your valuable feedback. We hope that, despite the initial issues, you were able to enjoy the rest of your stay with us. Your feedback is essential in helping us enhance our guest experience, and we thank you for bringing these matters to our attention. Should your travels bring you back to our area, we would welcome the opportunity to provide you with a more seamless and enjoyable stay. Thank you for choosing us, and we wish you safe and pleasant travels ahead. Warm regards, Oaks Team