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Alexandra (41-45)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Paar • Juli 2018 • 2 Wochen • Strand
Einmal und nie wieder.
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Hotel war schön.Zimmer waren auch sauber. Die Anlage war auch sehr Sauber. Leider die Pools viel zu warm. Das Personal war auch sehr freundlich.


Zimmer
  • Gut
  • Zimmer waren sauber und würden auch jeden Tag gereinigt. Das einzige was mich etwas störte sie hätten in der Zeit die ausenversade gemacht und am Abend war der Balkon voller Dreck. So war es für mich kein Problem da das ja auch gemacht werden muss aber es wäre schön gewesen wenn man den Dreck dann noch mal aufgekährt hätte.


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Essen war fürchterlich die Nudeln waren hart. Fisch gab es kaum und wenn war er matschig oder Staubtrocken. Vom Obst war ich sehr enttäuscht da es nicht viel Auswahl gab. Getränke waren ok aber wenn man sich ein Glas Soda nahm stinkte das Glas und das Wasser schmeckte wie Salzwasser. Cocktails waren grauslich...


    Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut
  • Das Hotel war von Flughafen ca 10 min. Entfernt. Die Flugzeuge die drüber flogen störten mich nicht. Der Hafen ist nicht weit ca 15 Minuten zu Fuß. Man könnte auch runter geführt werden mit die kleinen Elektro Autos.


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Es gab 1 billardtisch und 1 Dartscheibe die aber leider nicht funktionierte.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juli 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Alexandra
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Alexandra, Many Thanks for taking the time to complete a Holidaycheck review about your stay at Port Ghalib Resort. Guest feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve. All of the comments you raised in your review have been shared with the management team and I would like to take the time to offer the following feedback. Please note that our team of Chefs are consistently checking and replenishing serving dishes as required for the duration of the meal, furthermore the hotel works with a 7 day rolling menu providing varying International theme dishes and several live cooking stations (pizza, pasta, BBQ grill, salad station) are also available supplementary to the main buffet dishes. The menu includes 5 varieties of fresh fruit available daily and the buffet is always offering a vegetable dish at both lunch and dinner. Kindly be informed that we are around 1400 guests in house and we didn’t receive any comment regarding dirty glasses. Please note that our hotel is certified and monitored by Cristal International Co a specialized company from the United Kingdom, for our Food, Hygiene and Safety activities. Checks and controls are implemented and carried out. We follow and maintain the guidelines and controls required to meet Cristal's standard. I am sorry to read that you were not completely satisfied with some points of your stay. These comments have been taken on board by our Manager who will consider all comments for future guests. I hope the above goes some way to answering the points you raised in your review and if we can be of an further assistance in this mater then please don’t hesitate to contact the hotel directly. Regards Port Ghalib Resort Team