- Zustand des HotelsSehr gut
- Allgemeine SauberkeitSehr gut
Die Unterkunft war schön , gepflegt und sauber. es gab viele Unterkunftsmöglichkeiten. Von normalen Zimmer bis hin zum Zimmer mit Privaten Pool. Es liegt leider nur weit weg von den Städten wo was los ist, wie Faliraki oder Rhodos Stadt.
- Ausstattung des ZimmersSehr gut
Zimmer war sehr schön und stilvoll eingerichtet
- GeschmackSehr schlecht
Das Essen war eine Zumutung!! Leider war das Buffet keine 5 Sterne wert. Angerichtet und präsentiert war es schön. Aber leider war es teilweise nicht genießbar. Gambias waren nicht gesäubert, was richtig ekelhaft ist, der Darm war noch drin da sie nicht geöffnet wurden. Alles andere war auch nicht so das man zufrieden sein könnte. Nur die Al a Carte Restaurants waren gut und lecker. Klar ist ein Buffet keine Sterne Gastronomie, aber wir haben in günstigeren Hotels mit weniger Sterne besseres Buffet gehabt.
Personal war , wie auf Rhodos gewohnt, nett und hilfsbereit
- FreizeitangebotSehr gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Schöner großer Pool
- Zustand & Qualität des PoolsSehr gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im Juli 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Denny |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Denny, Thank you for taking the time to write on Holiday Check your holiday experience during your stay at Princess Andriana Resort & Spa. We feel delighted to read that you enjoyed our property, especially the room. Moreover, we are glad to hear that the cleanliness of the room met and exceeded your expectations. On the other hand we are disappointed to read that you were not satisfied with the food and the service mainly in the main restaurant and would like to apologize for any inconvenience caused. In addition, we kindly would like to mention that regarding the culinary treatment, except the buffet in the main restaurant we have one a la carte restaurant and two theme restaurants – Italian & Burger- that surely provide great culinary choices for everyone. Now, we are more than surprised by learning that our buffet did not meet your expectation. However, we appreciate that taste is a matter of personal preference. We regret that we did not have any information during your stay as this would have given us the opportunity to react immediately and of course fulfill your expectations and provide you the high level of service for which our hotel is well known. Constructive critic is always welcome and helps us improve our services. We always welcome and value your comments as direct feedback helps us always to try harder as we strive to offer our guests the warmest hospitality, for which H Hotels Collection is known. Nevertheless, we wish that we will have the chance to welcome you back and hope that you will have some more time to enjoy the facilities and services of Princess Andriana Resort & Spa. Kind regards, Princess Andriana Resort & Spa