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Immo (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2021 • 1 Woche • Strand
Flop !! Keine 5* Überbucht trotz Corona
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Überbucht trotz Corona . Es wurde laut Reiseveranstalter eine 60 Prozentige Auslastung des Hotels versprochen wegen den aktuellen Corona Maßnahmen , die definitiv nicht eingehalten wurden. Lange Warteschlangen beim Essen. Überfüllte Räume . Abstandregeln teilweise Unmöglich. Getränke hatten einen Chlor Geschmack . Sauberkeit schlecht. Essen schlecht. Langer Laufweg zwischen Strand und Strandbar . Abends wenig geboten.


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Schönes großes Zimmer ,modern Ausgestattet . Keine Möglichkeit Wäsche aufzuhängen . Die Zimmer Reinigung ist hier wirklich katastrophal . Es lagen Haare vom Vorgänger im Bad in den Handtüchern und in der Bettwäsche . Balkon wurde während unserem gesamten Aufenthalt nicht einmal gesäubert ! Es wurde nur Oberflächlich geputzt , eigentlich wurden nur die Betten täglich gemacht. Minibar wurde zwar jeden 2ten Tag aufgefüllt ,aber bei Temperaturen über 40 Grad reichen zwei 0,5 Liter Wasserflaschen nicht aus. Zu viel süße Getränke mit Zucker .


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Nicht mal eine Sonne würde ich hier vergeben. Wer hier 5* Essen und jeden Tag Abwechslung erwartet wird sehr enttäuscht sein. Man konnte jeden Tag zwischen Schwein und Hühnchen wählen , das auch noch zäh war. Menza feeling war hier angebracht. Lange Warteschlangen trotz Corona . Highlight war das Moonlight Restaurant . Tischdecken, Besteck und Gläser waren dreckig . Personal wirkte leider überfordert.


    Service
  • Sehr gut
  • Freundliches Personal , hilfsbereit , Leider keine deutsch Kenntnisse .


    Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht
  • Mitten im Nirgendwo . Ein Supermarkt , eine Boutique und ein Souvenir Laden. Das wars !


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Wenig. Nur mit Mietwagen kann man die Insel erkunden .


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im August 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Immo
    Alter:41-45
    Bewertungen:6
    Kommentar des Hoteliers

    Dear PA, We highly appreciate for taking the time to share your feedback during your recent stay in Princess Andriana Resort and Spa. We genuinely appreciate your kind words regarding our staff and we will pass your compliments along to them. To begin with, please be informed that following Governments guidelines & recommendations, we have created a “Travel with Safety” strategy plan that meets our guests’ needs, while ensuring that all health and safety measures are applied. This internal protocol is also given to all our guests upon arrival. It needs to be mentioned that we have recently been attested with the “Safe Restart” Certificate by TUV Hellas, an internationally recognized organization with many years of experience in the H&S field. With regards to the restaurants, kindly note that we have modified the operation of our F&B outlets, in order to minimize congestion and to ensure social distancing between our guests. Specifically, we have extended the operation of both breakfast & dinner at the Medallion Main Restaurant for half an hour each. Moreover, our Italian & Burger Restaurants are now offering a 3 course a la carte menu, instead of the combination of buffet and main plate service that they used to offer the previous years. In addition to that, we strongly recommend the use of masks when entering the main restaurant. Relative signage exists at the entrance of the restaurant and protective masks are always available there for all our guests. Moreover, it is always suggested to our guests to avoid using the restaurant during the rush hours of each meal, in order to avoid congestion. Please allow us to note that all the above mentioned measures have been well appreciated by the majority of our guests. The feedback we receive is mainly positive, something that can be proven by numerous reviews that have been posted online. Further to the cleanliness, our Cleaning policies play an important role in maintaining a positive experience and for this reason our staff tries hard to keep cleaning the hotel. If you have felt that the room was not cleaned up to your expectations we hope you shared your concerns with the team or our Guest Relations Officer whilst you were staying with us to immediately solve the issue. As per our AI program and our hotel guidelines, bottled water is provided free of charge in the room’s mini bar, which is refilled every second day. Glasses of water are available in all hotel departments instead. It has to be mentioned that tap water is drinkable and filtered twice, so that the best of quality is provided. As far as the food is concerned, we are surprised you were not satisfied with the food options, despite the fact that we offer a vast variety of products, as part of our 14 days menu, including 3 theme nights per week. Concerning your review, we leave it up to the judgment of other fellow travelers who have experienced the hotel to present the trustworthiness of your claims. However, we do hope that we have the opportunity to restore your faith in our hotel in the future. Kind regards, Princess Andriana Resort and Spa

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