Service dauerte sehr lange, Getränke waren öfter falsch gekommen obwohl richtig bestellt. Minibar in 10 Tagen nicht einmal aufgefüllt, Essen kalt gewesen, WLAN mehr schlecht als gut. Bademantel und Tassen wurden im Zimmer weg genommen nach Gebrauch aber nicht wieder aufgefüllt. Kleber für ein Andenken aus dem Zimmer verschwunden.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im September 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Zu teuer für das Gebotene |
Alter: | 19-25 |
Bewertungen: | 3 |
Dear Valued Guest, Warm Season's Greetings from Royal Zanzibar Beach Resort! We are thankful for your feedback and obviously the team and I are saddened and concerned about the unpleasant experience that you have encountered during your recent stay, that have caused you some disappointment. We endeavor to do our utmost to make our guests' stay as comfortable as possible. Your comments will surely allow us to address the shortfalls. Thank you for your constructive feedback. We trust that you will extend to us the opportunity to welcome you back to our Resort on a future occasion for a more pleasurable experience. Asante Sana! Sincerely, Jean Noël General Manager