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franca maria (51-55)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Paar • Juni 2017 • 1 Woche • Strand
enttäuscht
3,0 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Eher schlecht
  • Zustand des Hotels
    Eher schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher gut

Die lage war supper.Das Hotel ist renovationsbedürftig. alte Möbel teilweise defekt. kein Kühlschrank im zimmer,nur auf Bezahlung.Balkongelände unfassbar ganze farbe kommt herunter.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher gut
  • Sauberkeit
    Eher schlecht
  • Ausstattung des Zimmers
    Sehr schlecht

Restaurant & Bars
  • Atmosphäre & Einrichtung
    Eher gut
  • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
    Eher gut
  • Essensauswahl
    Schlecht
  • Geschmack
    Eher schlecht

Service
  • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
    Eher gut
  • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
    Eher gut
  • Rezeption, Check-in & Check-out
    Eher gut

Familien
  • Familienfreundlichkeit
    Eher schlecht

Lage & Umgebung
  • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
    Gut
  • Restaurants & Bars in der Nähe
    Gut

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Eher schlecht

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Strand
  • Entfernung zum Strand
    Gut

Verkehrsanbindung
  • Lage für Sehenswürdigkeiten
    Gut

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:1 Woche im Juni 2017
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:franca maria
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear franca maria, First of all we would like to thank you for the time you’ve dedicated to share your impressions about your stay with us. We are glad to read that you enjoyed our location, car parking and another services.. On the contrary, we regret have not met your expectations. We hope you know that our intention is always to give the best of us and that’s why our team is always at the entire disposal of our Guests giving support and finding solutions to all the queries We thank you for your feedback because will help us to keep improving. We're really sorry to learn that your holidays hasn't met your expectations and once again we would like to thank you for this review and we’d like to say that we’ve taken all your comments really seriously in order to keep improving our series day by day. We would be glad to welcome you again as our Guest and we can guarantee you that we will make your stay unforgettable in this, or any hotel of Meliá Hotels International if you give us the opportunity to demonstrate our passion for service and regain your trust in our company. Best regards, Guest Experience Department