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Achmed (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2018 • 1 Woche • Strand
Mieses Hotel das keine Sterne verdient hat
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Die Zimmer waren sehr schlecht. Das Badezimmer war winzig und die offene Dusche direkt an der Toilette und das Badezimmer ständig überflutet. In die winzigen, durchgelegenen Betten konnte man nur vom Fußende reinklettern, da man links und rechts keinen Platz hatte. Die Zimmer waren trotz Klimaanlage, die man mit 5€ pro Tag extra bezahlen musste extrem stickig und der Fernseher hatte kaum 19 Zoll und man hat vom Bett aus nichts mehr erkannt, wenn er mal keine Störungen hatte. Die Hühner und Esel neben dem Hotel haben uns trotz geschlossener Balkontür jeden Morgen geweckt. Das vom Hotel gestellte WLAN war so langsam, dass es unbenutzbar war. Das Hotelpersonal war unfreundlich und nicht hilfsbereit, es waren auch immer nur 2-3 Mitarbeiter im ganzen Hotelmkomplex zu sehen. Das Essen im Hotel war auch kaum genießbar und nicht frisch. Das zugesagte Shuttle zum Strand wurde garnicht angeboten und es gab keinen Aushang, wann der Transfer zum Flughafen für die Rückreise, es wusste auch niemand bescheid. Das Lunchpaket bestand aus 2 ungetoasteten Scheiben Toast mit etwas Ketchup und altem Käse und trotz Wunsch kein Schweinefleisch zu bekommen wurde dieser mit Schweinefleisch belegt.


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im August 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Achmed
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear guests , we are very sorry that we couldnt give you the service that you expected, but i think , when you make the reservation you didnt pay attention in the description of our hotel. For example the size of the room is the right one of the standards for a 3* hotel. of course you (as other guests also ) you had a child with you , but in the description it says double room with extra bed without charge and not a triple room ( that costs extra ). For the aircondition is written that is on extra charge 5 euro per day. anyway when you ask to change a room(because you wake up from the chickens- next field ) , our reception gave you 2 options or to change a room on the other side of the hotel or to give you the air condition for free and you decided the 2nd one and we did it immediatelly. So it is not right that our personal was not helpfull or not friendly. And also is not possible to say that we have 2-3 persons that are working here because actually we do have 19. the internet in the hotel yes it is slow (because of the area ) but it is for free . it is not something you have paid and you didnt get it. Our food has many choices and it is not possible not to be fresh because we are fully booked from the 5th of May and we do have a huge consumption. Every day when all the guests and the personal finish their meal , there is nothing left . In our description is not written that we provide bus for the beach . About the bus for the airport is a job from the travel agencies and there is nothing to do with us . the only think that we do in that case is : when the travel agencies send us the pick up time ( by email ) we print the papers to the reception and when the guests ask we show them .About the lunch boxes ( that you didnt like pork inside ) ,probably it was a mistake from the reception because every day we give from 20-30 packets . So according to the previous , i think that you can understand what happened. Thank you very much for giving me the right to answer.