- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Während unseres Aufenthaltes waren mehrere sehr große Veranstaltungen in London. Somit waren die Preise im Hotel sehr hoch. Aber das ist verständlich. Das Frühstück war super! Der Raum ist allerdings viel zu klein für so viele Menschen. Wir sind immer sehr schnell gegangen, weil es einfach nicht so auszuhalten war bei dem Geräuschpegel. Das Zimmer war okay, aber nichts besonderes , in einer sehr glitschigen Badewanne zu duschen, empfand ich als störend. Man musste sich wirklich festhalten, um nicht auszurutschen.
Die Zimmer sind etwas klein. Duschen kann man nur in der Badewanne. Es ist super rutschig, wirklich rutschig! Und somit nicht ganz einfach da einzusteigen.
Wir haben Burger bestellt und die waren sehr lecker. Die Cocktails sind zu teuer für das, was sie sind.
Ein Problem im Zimmer wurde sofort behoben. Mit Handtüchern gibt es manchmal Probleme. Es werden alle genommen und nur die Hälfte zurückgelegt bei der Reinigung. Die Cocktails sind in Ordnung, aber sehr teuer.
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im Juli 2025 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Nora |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 16 |
Dear Nora, Thank you for taking the time to share your detailed feedback following your recent stay at The Cumberland Hotel. We are glad to hear that you appreciated our modern style, convenient location and especially that you enjoyed the breakfast and delicious burgers from our SOUND Cafe. It’s also wonderful to know that our team was able to resolve a room issue promptly, guest satisfaction is always a top priority. We also appreciate your constructive feedback. We understand that during major events in London, prices across the city can be higher than usual and we are grateful for your understanding on that point. We are sorry to hear that you found the room size and noise levels less comfortable and we will certainly take your feedback into consideration when reviewing room layouts and potential improvements to sound insulation. We also take safety concerns seriously and regret that the bathtub felt slippery, we will be looking into this to ensure guest safety is not compromised. Additionally, we will address the inconsistency in towel replenishment with our housekeeping team to ensure it doesn’t recur. Regarding the cocktails, we appreciate the feedback on pricing and quality. We aim to offer great value, and your input helps us refine both our offerings and service. We hope you will consider staying with us again in the future and that your next visit will be even more comfortable and enjoyable. Thank you once again for your valuable insights. Kind regard, Guest Services The Cumberland