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Anna (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Freunde • Oktober 2022 • 2 Wochen • Wandern und Wellness
Nicht nochmal
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Unseren Aufenthalt haben wir sehr genossen, super Strand und besonders der Riff. Aber eher nervig fand ich das Animationsteam😕, besonders die männliche seite.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Das Essen könnte mehr Auswahl haben und der Geschmack könnte sich ändern.


    Service
  • Sehr gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut
  • Gleich and der Klein Stadt Port Ghalib super zum shoppen.


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Wellness
    • Sport

    Die Animateure haben eigentlich tolles Programm geleistet. Doch für uns war besonders dar männliche Teil eher nerviger und aufdringlicher. Und das flirten hat gestört.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:2 Wochen im Oktober 2022
    Reisegrund:Wandern und Wellness
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Anna
    Alter:26-30
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valued Guest , Thank you for choosing the Three Corners Sea Beach Resort for your recent holiday and for your feedback We are concerned to learn about your comments regarding your stay with us. We value your comments, as it is only through the eyes of our guests we can improve our services. Your comments have been noted and will pass them on to the concerned department for corrective action and to ensure that these situations do not reoccur in the future. We are of course sorry that you did not consider raising your concerns with the senior management team whilst here, who would have made every effort to address your concerns. We pride ourselves on our service levels and take feedback seriously in order that we can address any specific issues. May I take this opportunity to thank you for your feedback I am sorry that you felt the holiday did not live up to your expectations and I do hope that you do give the hotel another chance on your next visit as we constantly strive to improve the service to our guests. Yours truly, Ismail Ibrahim General Manager