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Dieter (56-60)
ÖsterreichAus Österreich
Alleinreisend • Dezember 2023 • 1 Woche • Strand
Keine neue Hotelanlage
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

größter Teil der Anlage (Gebäude) wurden saniert. Es finden unterm Tag bis in die Nacht noch Reparaturen statt. Es gibt einen Bereich mit neuen Gebäuden (Village). Jaccuzzi nicht funktionsfähig. WLAN fällt sehr oft aus. Telefonieren über wlan gesperrt. Restaurant Belüftung hört man den ganzen Tag. Anlage ostseitig ausgerichtet. Sonne geht hinter der Anlage unter.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Zimmer saniert, aber qualitativ nicht hochwertig. Betten quietschen, Balkontüre kaum zu öffnen. Zimmertüre knallt, man hört alles vom Nachbarzimmer.


    Restaurant & Bars
  • Gut
  • Essen sehr gut, Auswahl etwas eingeschränkt, geduldet wahrscheinlich von den wenigen Gästen


    Service
  • Sehr gut
  • Service freundlich, zuvorkommend und aufmerksam


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • sehr abgelegen. Links und rechts vom Hotel befindet sich Wüste.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Spärlich,


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1 Woche im Dezember 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Dieter
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Dieter , We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at our resort. We deeply regret that your experience did not meet your expectations and for any inconvenience you encountered during your time here. We understand your concerns about the room you received not meeting your expectations. We apologize for any disappointment caused. As we strive to enhance guest comfort. Regarding the dining experience we're sorry to hear that the variety and service fell short of your expectations. Rest assured, we are taking steps to ensure that our guests have a smooth and convenient experience in these areas. Please accept our apologies for any inconvenience these circumstances may have caused you. We are heartened by your acknowledgment of our team members. We value your feedback deeply, as it helps us identify areas that need improvement and enables us to refine our services. Your comments have been discussed with our management team, and we are actively taking steps to address the highlighted concerns. We sincerely apologize that your overall experience did not align with the standards we strive to provide. It is our sincere hope that you will consider staying with us again in the future, giving us another opportunity to create a more positive and enjoyable experience for you. Warm regards, True Beach Resort Team