Was uns aufgefallen ist, dass die Englisch sprechenden Feriengäste viel besser und intensiver behandelt wurden. Unsere Deutschsprechende Betreuerin haben wir am Morgen für ca. 45 Minuten gesehen. Sie hat uns alle Fragen beantwortet aber das war es dann auch schon. Die Englisch sprechenden Betreuer waren immer jemand vor Ort und hat sich auch mit den Gästen abgegeben und sogar etwas mit Ihnen getrunken und sich unterhalten. Ansonsten war alles sehr gut Organisiert und sehr saubere Anlage. Hilfsbereites Personal in der ganzen Anlage und zu jeder Zeit freundlich.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Februar 2025 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Toni |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Toni, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly value hearing about your experience at TUI BLUE Cabo Verde. We’re delighted to know that you found our facility to be clean, well-organized, and our staff to be friendly and helpful throughout your stay. Providing our guests with a welcoming and enjoyable atmosphere is a priority, and it’s wonderful to see that reflected in your comments. We’re also grateful for your constructive feedback regarding the level of interaction from our German-speaking supervisors. We regret that you felt there was any disparity in the level of attention provided. We strive to ensure that all our guests feel equally engaged and valued, regardless of the language they speak. Your observations have been noted and shared with our management team so that this can be addressed and enhance the experience for all guests in the future. Your insights are invaluable in helping us improve, and we truly appreciate your candid review. Should you decide to stay with us again, we would love the opportunity to make your experience even more exceptional. Warm regards, Anna Landim Community Manager