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Hans-Jürgen Klaus (61-65)
Verreist als Paar • November 2021 • 1 Woche • StrandBitte nicht buchen !!!
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher schlecht

Haben das Hotel über Sonnenklar TV gebucht, mit Alles Inklusive. Was dann aber in diesem Hotel AI. bedeutet war uns nicht klar und wir waren sehr enttäuscht. Das Alles Inklusive beinhaltete nur das Essen wie eine Vollpension, nicht einmal einen Cola Rum hat man bekommen nur für ca. 5,00 EUR. Und als die AI. Gäste waren wir nicht gern gesehen, da alle anderen Gäste bezahlen mussten. Nie wieder dieses Hotel !!!


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:1 Woche im November 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Hans-Jürgen Klaus
    Alter:61-65
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr Hans-Jürgen Klaus, BONZOUR ! The Veranda Tamarin family and myself wish to thank you for your review following your stay here. We are very sorry that we haven't reach your expectations. We have taken good note of your feedback even if we do not understand what happened here. You were upgrade for free from an half board package to an all inclusive package. The all inclusive package is inclusive of all beverage bottling in Mauritius. On your bill you had only paid for 1 glass of Malibu at 200Rs as it is not made in Mauritius despite having for free, as it is included in your all inclusive package : 3 bottles of sparkling water, 4 rums, 5 coca cola, 10 pineapple juice and 23 beers. As per our sales conditions, the all inclusive package is nominative so all the glasses for guests who are not on all inclusive package is payable. All our management team, including myself, are at your disposition during your stay for any issues and we haven't received this feedback during your stay. Once again, please accept our apologies for your experience and stay assured that our guest satisfaction is our utmost priority at Veranda Tamarin. We really hope to have the chance to welcome you back soon to transform your experience into a better one, Faithfully yours, Christophe Manager Hotel Manager