- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Das beste am Hotel ist die Ruhe, wenn nicht in der Nachbarschaft am nächsten Hotel gebaut wird. Allerdings schlechte Bauweise des Hotels ( Hellhörigkeit, Türen knarren ,... ) Wenn man bereit ist grobe Unzulänglichkeiten bei Service, Freundlichkeit der Angestellten und Sauberkeit hinzunehmen dann o.k.
Zimmer wurde nur oberflächlich gereinigt, Staub auf dem Türrahmen im Bad blieb den ganzen Urlaub Fernseher nur 15 Programme Warum an deutschen Sendern RTL2 und ServusTV ?
künstlich erzeugte sinnlose Hektik durch den Restaurantleiter. Griesgrämig dreinschauende "Bedienung" Tische waren prinzipiell immer dreckig, mit einem Glasreiniger und einem Lappen wurden alle Tische abgewischt, dadurch immer Striemen auf dem Tisch, es war einfach nur eklig.
1 Mitarbeiter an der Rezeption sprach deutsch, ansonsten damit unmöglich Anliegen vorzutragen. Poolboy hochnäsig, grüßt nicht auch andere Mitarbeiter grüßten nicht, hatte immer das Gefühl, daß ich störe
50 Minuten vom Flughafen auf direktem Wege zum Hotel, sehr abgeschieden nur über Buckelpiste erreichbar, bei Ausflügen lange Anreise zum eigentlichen Startpunkt des Ausflugs.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Yacuzzi war nur die ersten Tage warm der beheizbare Pool kalt
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im April 2018 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Andreas |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 1 |
Here we will reply in sequence order: - Your feedback about cracks in some doors, no doubt was followed up with the maintenance department, as for the service and hospitality – I really have no comment because the majority of guest's opinions are positive – (why you did not contact the management!!). - Regarding that the hotel is located in a distance of 50 km from Hurghada and in a remote area?? I think you should ask yourself first, you have chosen this property.. You did not read the site of the hotel!!. - As for the cleanliness of the rooms it was easy to contact the front offices to resolve any observations or comments in one second instead of waiting to get back to Germany wishing to destroy our reputation. Just for your information we welcome any guest comments in a positive way that is why our guest`s satisfaction on cleanliness of rooms is 5 out of 6 . - German channels are available for 2 channels, we will increase them, but to get access to cable channels as in Germany, This service is not available in Egypt. - Regarding (non-salute, restaurant service, and lack of cleanliness of dining tables, heated pool and Jacuzzi)!! We value very much the comments of our valuable guests that is why our rating is 90%, I believe you should have some logic when you comment some dust, because the tables in the open areas are exposed to desert dust and if you were unhappy with it, simply get inside the restaurant, use the tables in the air-conditioned closed area as simple as that. As for the heating of swimming pools, please there is no hotel in the region provide this service in April?? Heated pool service is provided from 1st November till 30th of March every year. I honestly recommend you to read carefully the location, services provided in the property you are planning to spend your vacation in order to enjoy your time and find what suits you. Regards, I.Mounir GM-Viva Blue