- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Schlechtes Hotel mit Schimmel im Bad, kaputter Klima und Minibar. Das Personal ist unhöflich (bis auf ein paar Ausnahmen), arrogant, langsam und dreckig. Es waren 50% Russen und 40% Türken als Gäste im Hotel. Das Buffet war leer, dafür die Tische voll und dann auch die Mülltonnen. Es war am Strand so laut das man freiwillig im Meer rausgeschwommen ist nur um ein paar Minuten Ruhe zu bekommen.
Schimmel im Bad (flauschiger Schimmel), Klimaanlage und Minibar kaputt, Balkontür dreckig und defekt. Und es war sehr laut
Ganz ok aber nach einer Woche langweilig
Bis auf ein paar wenige Kellner war das Personal unhöflich, faul und langsam
Am Arsch der Welt
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 1 Woche im September 2018 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Svenja |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback and for expressing your concerns. We pride ourselves on delivering a memorable hotel experience to our guests and for this reason we are very sorry to hear that we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. At Yasmin Bodrum Resort Hotel, we work hard to satisfy the needs of our guests; making our guests happy and comfortable in our hotels is our mission. We can assure you that we treat guest comments very seriously and take decisive actions to correct any shortcomings. It is only through feedback like yours that we can monitor our levels and standards of service. Of course, we will share your impressions with the relevant department, to make appropriate adjustments, where necessary to assure every guests experience exceeds expectations. It is our sincerest hope to have the opportunity to welcome you back to one of our and have a chance to demonstrate the high standards of guest service that we are well known for. With our best wishes we remain, Yasmin Bodrum Resort Hotel