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Jasmin (56-60)
Verreist als Paar • Oktober 2022 • 1 Woche • SonstigeKatastrophal!
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Nie wieder Corinthia! Wir hatten ein sehr unsauberes und abgewohntes Zimmer. Teppiche total veraltet und verdreckt. Alle technischen Details waren defekt. Die Lüftung, Badezimmerspiegel, Balkontüre funktionierten nicht! Wir sind sehr unentspannt und unzufrieden aus dem Urlaub gekommen. Die Hotelangestellten hatten durch ihre sehr freundliche Art ein bisschen entschädigt.


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:1 Woche im Oktober 2022
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Jasmin
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Jasmin, We would like to thank you for choosing the Corinthia St. George's Bay for your recent stay on the Maltese Islands and for taking the time to share your experience. It is a pleasure to know that our Staff Members made a positive impact during your stay and that they made you feel welcome and well taken care of. Whilst these commendations are great to hear, we are saddened to read that we failed to meet your expectations this time around in certain aspects. Further to your comment about the possible upgrade of our physical product, I would like to assure you that it is the company’s intention to make the necessary improvements here at The Corinthia St. George’s Bay over the next few years to ensure that our facilities are worthy of the standards the Corinthia Brand strives to uphold. We've taken note of your concerns related to your recent stay and we would like to learn more about your experience with us, by inviting you to kindly contact us per email : guestrelations.stgeorges@corinthia.com We do hope you will give us a second chance to prove you better than your experience suggests and we will have the opportunity to host you with us once again in the foreseeable future. Kind Regards Jonathan Pace Area General Manager