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Jason-Lee (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • September 2024 • 2 Wochen • Strand
Katastrophe
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Also das Hotel hatte am Buffet keine Abwechslung immer das selbe. Mittags hatte es nur 5 Teller zur Auswahl. Zimmer mit Balkon gebucht ohne Balkon bekommen da sie sagen das es zwar hier gebucht wird aber bei denen das ein anderes zimmer ist. An der ersten Rheihe am Pool muss mann für die Liegen Zahlen hab ich noch nie erlebt.


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Familien

    Beliebt bei Kindern

    • Nichts

    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im September 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Jason-Lee
    Alter:26-30
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations, particularly regarding the variety at the buffet and the room allocation. Regarding the buffet, we strive to offer a diverse selection of dishes, and we'll pass along your comments to the culinary team to improve our variety. We would like to clarify that you were accommodated in the room type you booked, as per your reservation details. However, we apologize if there was any confusion during your stay. The policy for the first-row loungers by the pool is in place to manage high demand, but we understand your surprise and will review this feedback with our team. We hope to welcome you again in the future and provide a better experience. Best Regards, Guest Relations Team