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Ulrich
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Februar 2025
Essen und Service im Hotel könnten verbessert werden
4,0 / 6

Allgemein

Preis-Leistung stimmt nicht. Das Resort ruht sich auf den guten Bewertungen aus.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Gut
  • Sauberkeit
    Eher schlecht

Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Eher gut
  • Geschmack
    Eher schlecht

Ambiente beim Essen

  • Badekleid & Shorts

Sehr wuselig im Hauptrestaurant, Essen ist überwiegend fad und uninspiriert. Sind ins Indische Restaurant ausgewichen, das ging noch. Das Weinangebot ist schlecht; der einzige genießbare Rosé nicht durchgängig verfügbar. Wenn man als All-Inclusive Gast Wein aufs Zimmer haben möchte, kostet das 20$. Viele Mitarbeiter sind phlegmatisch; kaum Englischkenntnisse.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Sehr schlecht

Bester Service

  • Nirgends

Wenn man sie ansprach, konnte man die Bestellung loswerden. Von freundlich bis verdrießlich ist alles vertreten.


Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:Ulrich
Bewertungen:2
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for taking the time to relay your feedback regarding your recent experience at our restaurant. Firstly, I apologize if our offerings did not meet your expectations. We strive to provide an enjoyable culinary experience for all of our guests, and I regret that we fell short in this instance. We take such feedback very seriously as we aim to continuously improve the quality of our food and drink selections. Regarding the all-inclusive wine in your room, I regret any misunderstanding. Indeed, it is not included in our all-inclusive list, and for that reason, there is a $20 charge as you mentioned. I apologize if this was not made clear to you beforehand. As for the language skills of our employees, I assure you that they are all adequately trained in English in order to effectively communicate with our guests. However, your feedback about this matter is greatly appreciated, and we will certainly focus on this aspect for continuous improvement. Lastly, I sincerely regret any perception of our staff as being "phlegmatic". We pride ourselves on delivering attentive service to all of our guests, and we are disheartened that we didn't meet your standards. Rest assured, we will take your feedback into consideration and make any necessary improvements. Once again, we appreciate your valuable feedback and look forward to serving you better in the future. Kind Regards, Anslam De Silva Resident Manager