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Klaus-Peter (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Oktober 2023 • 2 Wochen • Sonstige
Nicht zu empfehlen
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Haupthaus zu hellhörig, nachts bellen Hunde und Müllfahrzeuge auf Nachbargrundstück. Dünne Decken zum Schlafen, ende Oktober zu kalt. Musik am Pool zu laut. Aussicht auf Straße und nicht zum Garten


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Zimmer zu hellhörig


    Restaurant & Bars
  • Gut
  • Essen war gut u freundliches personal


    Service
  • Eher schlecht
  • Zimmerwechsel nicht möglich oder 600 € zuzahlen, Managerin sehr unfreundlich. 1 Person sprach nur Schlecht englisch


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • 2 Std.Fahrt


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Pool war ausreichend nur die musik zu laut


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im Oktober 2023
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Klaus-Peter
    Alter:61-65
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. Klaus-Peter Loewen; First of all, we would like to thank you for your time to share your holiday experience with us. When we checked our logs we saw that you came with 2 different voucher numbers and both reservation was made for hotel standard rooms. The room change could be made only if the hotel is available but during your stay the hotel was fully booked. So we couldn't give you even with charge a bungalow room. The upgrade requests could be fulfilled only if the hotel is available and with some extra charges. The room that you requested was more expensive than you reserved. During your stay, we explained to you very clearly. The hotel management isn't responsible from outside world noises and can not be blamed for it. During your stay, the temperature was 30 degrees celcius, if you were cold and couldn't change the air-conditioner mode; you could've just ask from us to do it or just ask a blanket from the reception.We would gladly help you. Kind Regards Anadolu Hotels Didim Club