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Udo (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • September 2018 • 1-3 Tage • Wandern und Wellness
Ich fühlte mich ständig beschissen
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Hotel schön aber etwas in die Jahre gekommen! Umgang mit den Gästen stark verbessungswürdig Shuttle Service der plötzlich Geld kostet Beim Auschecken Bier von der Minibar auf der Rechnung das nicht entnommenen wurde Speisekarte zuzüglich Steuer und Bedienungspauschale


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Wellness
    • Sport

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1-3 Tage im September 2018
    Reisegrund:Wandern und Wellness
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Udo
    Alter:56-60
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Udo Wienfried, Welcome to the Anantara's first ever property, being 31 yeas old means we need to take even greater care of the resort and the feedback is vital to this process. We hear you and have been allocating the preventive maintenance program to ensure all rooms are in the good condition. Plus we continue to invest into the resort and are working at the moment on new coffee counter at breakfast with new roofing, new stone work for beach restaurant, new sea wall front of the beach to name just a few things. For you next visiting please book the suite room type as it is including the shuttle bus service and few more exclusive offers. Regarding the minibar please accept our apologies...there must be miscommunication. In 2020 the F&B price list will be net price to make it clear and easier for our guests. Wishing to welcoming you back soonest. Chonthicha Kaewchaluai (Ni) Executive Secretary to General Manager