- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Ich kann und will das Labranda Amadil Agadir nicht weiter empflehem. Da man uns ein schmutziges Zimmer zugewiesen hat, das ich sofort reklamiert habe. Bekam ich ein anderes was noch viel schlimmer war, so endschieden wir uns für das erste Zimmer. Weil man uns zusagte es würde gleich noch gereingt, das aber nicht passierte. So das meine Frau die Toilette selber geputzt hat. Ich hingegen musste die Schränke durch putzen, sonst hätte wir sie nicht einräumen kömmen. Es gab weder ein Willkommensgetränk noch einen Obstkorb. Am nächsten Morgen haben wir uns den Strand angeschaut, leider mussten wir feststellen das weder Sonnenschirme noch Liegen aufgestellt waren. Wir fragten beim Reiseleiter nach. Der sagte, dass das Wasser um diese Jahreszeit bis zur Promenade kommt (was wir leider nicht bestättigen kömmen). Darauf hin haben wir ihn gefragt, ob man den Strandabschnitt von Labranda Les Dunes d'Or mit benutzen dürften. Das verneinter er. Obwohl das in ihrer Präsentation von Sonnenklar erwähnt wurde. Über das Essen wollen wir erst gar nicht reden, denn es war einfach nur schlecht und wieder holte sich in einer Woche mehrmals. In der Lobbybar waren viel zu wenig Gläser, das der Kellner den Gästen sagte, sie sollten Gläser aus den Restaurant holen (geht gar nicht). Ein Tag vor der Abreise ging ich zur Reception und fragte bis wann wir morgen Auschecken müssten. Man sagte mir bis 11:00 Uhr, darauf erwähnte ich, wir haben doch Late Check Out. Sie guckte nach und sagte mir, dass das nicht stimmt. Darauf hin legte ich ihr noch mal meine Reiseunterlagen vor und bekann den Late Check Out. Wobei ich davon ausgehe wenn man den Hotelvoucher abgibt. Sollte das Hotel doch wissen was man gebucht hat.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Februar 2020 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Michael |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 13 |
Dear Guest, Thank you very much for sharing your opinion, and also for your constructive comments. in response to your comment, please find below our response to the points raised. 1. ROOM ASSIGNMENT, The room assignment was respected according to your initial reservation: one room with Garden View, the assigned room was free and clean, according to the procedures of room preparation. Unfortunately this room was not to your liking, and immediately another room was assigned to you. But according to your description, the second room is not better, and it was even dirty, that is why you decided to take over the first room. To our great surprise today, we learn that the closet and the toilet have been cleaned by yourself, under the pretext that the cleaning was not done properly. Strange think, because during your entire stay, we did not record any remarks on this subject on the spot, despite the quality system, available to our customers: 1. The Guest Relations and Quality department on duty from 8am to 11pm. 2. The Meeting Point Morocco office on the spot with a daily permanence from 7am to 11pm, for any information and assistance to our guests. 3. Welcome Tea and Fruit Basket : For all arrivals, a guest meeting is organized by MPM, always with a welcome drink in addition to the welcome tea on the day of arrival. Concerning the fruit basket and late check-out, your booking document doesn’t mention those services. Private Beach of the hotel Public Zone : For information, the access to the beach and swimming is available without any problem all day long. Due to the strong waves in this period, and for safety reasons we can’t put any deckchairs and umbrellas in this area. To remedy this situation, two other alternatives have been offered to all our guests according to the same description of the hotel: 1- The hotel already has a private beach of fine sand inside the hotel and facing the sea, solving the problem of a public beach area covered by waves. 2- The hotel also has a solarium with sea view in a natural grass, and equipped with relaxers, umbrellas and towels for sunbathing. Once the weather conditions will stabilize and the high wave will be removed, the beach will be re-opened and equipped with relaxes and umbrellas. Guests have the double choice of using the private beaches inside the hotel, or the private outdoor beach. Best regards. THE MANAGEMENT.