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Marlen (41-45)
Verreist als Paar • August 2023 • 2 Wochen • StrandWir würden es nicht nochmal buchen.
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Die Zimmer im alten Gebäude sind in keinem guten Zustand. Bei uns hat es rein geregnet. Haben dann ein anderes Zimmer bekommen. Die Zimmer sind auch sehr klein und abgewohnt. Ein Frechheit ist die Sache mit den Liegen. 10 Euro pro Liege am Tag und der Schirm 7 Euro. Wir waren 14 Tage dort. Das wären 450 Euro, dafür das man eine Liege nutzen möchte. Reist man mit dem Auto an ,zahlt man 25 Euro am Tag Parkgebühr. Wir haben beobachtet, daß ausschließlich Deutsche Strafzettel bekommen haben. Kroatische Kennzeichen blieben verschont. Das hat den Urlaub getrübt. Was auch unbedingt erwähnt werden muss ,ist der extrem überforderte und unfreundliche Typ hinter der Bar in der Lobby. Wirklich unterirdisch. Check in ab 15.00 Uhr habe ich auch noch nicht erlebt. Man landet vormittags und kann dann in kein Zimmer. Bei uns waren bei Ankunft 37 Grad. Das ist kein guter Start.


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im August 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Marlen
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. Martin, Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We value your comments and apologize for the inconveniences you experienced during your visit. We are sincerely sorry to hear about the issues with the rooms in the old building and the inconvenience caused by the rain. We understand that this can be frustrating, and we will be reviewing the condition of these rooms to ensure they meet our guests' expectations. Your feedback regarding the size and condition of the rooms, as well as the charges for loungers and umbrellas, is noted. We will reevaluate our pricing and policies to ensure they are in line with the overall guest experience. Regarding the parking fee and observations about traffic tickets. Unfortunately our hotel doesn't have its own parking, so most of our guests are using public parking in front of the hotel. We never had an observation like this, and we are quite sure that all the cars without valid ticked are getting a ticket, no matter what nationality someone is. We are disappointed to hear about your experience with our bar staff, and we will address this matter with the team to ensure a more welcoming and friendly atmosphere in our lobby bar. Lastly, we understand your frustration with the check-in time. We will evaluate our procedures to see if we can offer more flexibility to accommodate guests arriving earlier. Your feedback is valuable to us, and we appreciate you choosing our hotel. We hope to have the opportunity to better serve you in the future and provide a more pleasant experience. Regards, Hotel Istra Team