- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitGut
Leider waren von den 6 angepriesenen Themenrestaurants nur 2 ! göffnet ( Reservierung fast unmöglich ). Das ganze Hotel ( Erdgeschoss ) war ständig voller Katzen,auch im Restaurant !!!, und niemand vom Personal hat sich groß darum geschert. Das geht in einem 5 Sterne Haus gar nicht.
- ZimmergrößeSehr gut
- SauberkeitGut
- Ausstattung des ZimmersGut
- Atmosphäre & EinrichtungGut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackGut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftGut
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheSehr schlecht
- FreizeitangebotSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
- Lage für SehenswürdigkeitenSehr schlecht
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 1 Woche im Dezember 2015 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Vera |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Vera, Thank you for your feedback and that you have taken the time to describe your impressions. We sincerely apologize that the vacation in our resort has not met your expectations. Just to avoid misunderstanding to the other readers, our main buffet is offering "theme days" which changes every day. We have 5 different themes for a week which are Turkish, International, Asian, and Seafood night that additionally Tex-Mex. and Italian night are biweekly chancing. . There are 6 different a la carte in summer concept and 4 out of 6 are open depends on the theme of the day. In winter concept it is only 2 a la cartes available and 1 out of 2 is open depends on the theme night which we promised for the winter season. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to make things better for you whenever your travels bring you back to Antalya. Best Regards, Tamer Dolanay General Manager