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Alexander (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2025 • 2 Wochen • Strand
Mi Kindern lieber ein anderes Hotel buchen
3,0 / 6

Allgemein

Wir waren leider etwas enttäuscht von unserem Aufenthalt. • Man muss im Voraus einen Termin für das Fitnessstudio reservieren, spontanes Trainieren ist nicht möglich. • Es gibt keinen Miniclub oder Kinderanimation, was in der Buchung anders angegeben war. • Der Shuttlebus, der laut Beschreibung angeboten wird, war ebenfalls nicht vorhanden. • Das Frühstück ist für ein 4-Sterne-Hotel sehr schwach und wenig abwechslungsreich. • Am Pool wird sehr streng darauf geachtet, dass Kinder ruhig sind, bloß nicht ins Wasser springen– für Familien etwas übertrieben.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistung
  • Schlecht

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im August 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Alexander
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Alexander, Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations; however, we would like to clarify a few important points. Our facility follows certain rules and organizational procedures which, in some cases, may seem restrictive, but they are essential to ensure a safe, efficient, and high-quality service for all our guests. The advance booking required for some common areas, such as the fitness center, is part of this responsible management approach. As for the services provided, a complete and updated list is always available on our official website. Anything not available at the hotel is, of course, not listed as being offered. Therefore, we are surprised to read negative remarks about aspects that were clearly communicated during the booking process. Regarding breakfast, we would like to emphasize that our culinary standards are high, with a strong focus on both quality and variety. In any case, our maître is always available to accommodate special requests or promptly address any concerns. Kind regards, Management