- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Wir kommen gern nach Kemer und waren bereits viele Jahre in der Crystal Kette. Im Aura Beach waren wir jetzt das 3. Mal, da uns die Anlage bisher sehr gefallen hat. Ja, leider können wir dieses Jahr nicht viel positives sagen. Wenige Kellner die wirklich zum Gast kommen und wir bedient wurden, oft mussten wir das Personal ansprechen um zum Abendessen etwas zu trinken zu bekommen . Abends wurde von den russischen Hotelgästen bis nachts um 3 Uhr Partygemacht mit Musikboxen und jeder Menge Geschrei. Leider ist das für uns nur wenig entspannend gewesen. Oft haben sich die anderen Hotelgäste dermaßen daneben benommen und überall laut Musik angemacht ( ist ja nicht so als hätte die Hoteleigene Anlage auch in der gleichen Lautstärke versucht dagegen anzukommen). Gläser wurden am Pool betrunken zerschlagen jedoch hatte sich auch dort niemand vom Hotelpersonal verantwortlich gefühlt. Für uns gab es keinerlei Erholung im Urlaub und sehr wenig Schlaf! Die Zimmer stanken muffig und schimmelig, und überall waren Ameisen! Das Essen was es gab, war wirklich gut. Jedoch war die Auswahl beschränkt und es gab jeden Tag das gleiche. SEHR SCHADE!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 1 Woche im Mai 2019 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Vivien |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Vivien, Thank you for letting us know about your stay at Crystal Aura Beach Resort & Spa and sharing your precious time with us. Your feedback is very important to us as it gives us an opportunity to re-evaluate our services and gives us scopes for further perfection. We are re-creating our way with your valuable comments and suggestions. As main policy, our aim is to ensure that expectations of each Guest are met and exceeded, and we are deeply sorry that certain areas of the hotel did not meet your expectations. Unfortunately, we didn’t get full information about you and the room that you stayed in from your review. Generally, when our guests let us know about the things they are not totally satisfied with during their holiday we do our best to solve the problem immediately while the guest is still at the hotel. We wish you informed us about the service and noise issues while you were still here so that we could have a chance to solve the problem immediately. As far as ants in the rooms are concerned. We didn't have complaints like this from other guests. But I assume that you stayed at the garden block and If you bring food or sweet drinks to your room and leave it for a while then ants tend to come to the room from the garden. We could solve this issue by using safe chemicals if you let us know about it while you were here. We assure you that relevant feedback was shared with department managers and whole related departments. Corrective measures will be taken in the appropriate time in order to avoid issues of this kind in the future. We value you as our Guest and do hope to welcome you on your future visits to Antalya. Best Regards, Bülent Ahmetoğlu General Manager Crystal Aura Beach Resort & Spa