- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Hotel sehr in die Jahre gekommen, viele Dinge ungepflegt zum Beispiel Zimmer Einrichtung alt. Sicherheit mangelhaft Kokusnüsse auf Palmen werden nicht entfernt. Essen war super lecker. Personal nur teilweise nach Bezahlung aufmerksam. Poolbar nicht besetzt wie angepriesen. Ausflüge oftmals abgesagt obwohl jeden Tag inclusive. Für Kinder nicht empfehlenswert, keine Rutsche keine Animation. Zwar günstig aber man muss zuviele Abstriche machen. Keine Typisch Maledivische Insel, dafür aber Möglichkeit mit Fahrrad die Gebiete der einheimischen zu erkunden. Viele Mücken in Regenzeit.
Alles veraltet. Spiegel unsauber. Kleiderschrank viel zu klein.
Gutes leckeres und abwechslungsreiches Essen. Leider kein Eis. Nachmittagssnacks weniger gut nur Kekse. Kurze Essenszeiten.
Gegen Trinkgeld erst aufmerksam.
Keine Typisch Maledivische Insel, dafür aber Möglichkeit mit Fahrrad die Gebiete der einheimischen zu erkunden. Flughafen nahe Hotel leichte Lärmbelästigung.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Oft wurden die täglich inclusiven Schnorchelfahrten wegen zu wenig Teilnehmern abgesagt. Inselhüpfen nur auf Druck von mehreren Hotelgästen. Jetski zu teuer 70$ pro Stunde.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Juli 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Kai und Mandy |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Kai and Mandy, Thank you for your review and for staying at our hotel. We appreciate your feedback and we are sorry to hear that you were not satisfied with your experience. We understand that our hotel may not meet your expectations, but we assure you that we have done our best to upgrade and maintain our facilities since the hotel was originally built in 1956. We take pride in our history and our unique charm, and we hope that you can appreciate the value and the character of our hotel. We apologize for the cancellation of the trip due to the weather condition. We know how disappointing it can be to miss out on an exciting activity, but we have to prioritize the safety and the comfort of our guests. It is also mentioned in the booking forms that the trips are subject to weather and availability, and we try to inform our guests as soon as possible if there are any changes or cancellations. We offer island hopping regularly twice a week, depending on the weather and the minimum number of participants. We hope that you were able to join us on another day, or enjoy some of the other activities and attractions that our hotel and the island have to offer. We are sorry that you felt like our staff attended on tips, we do not encourage staff to work for tips and it is is our policy. We believe that tips are a way of showing appreciation and gratitude for the service and the hospitality that our staff provide. Our staff work hard to make your stay comfortable and enjoyable. We hope that you had a wonderful time in Maldives, and we hope that you will return to our hotel in the future. Please do not hesitate to contact us if you have any questions or concerns. Sincerely, Mohamed Waheed - Resort Manager