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Alexander (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2021 • 2 Wochen • Strand
Durchschnittliches Hotel
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Das Hotel ist auf die Massenabfertigung eingestellt und überteuert. Im diesem Hotel ist der Gast kein König. Sogar so ein Grundnahrungsmittel wie Wasser muss der Gast selber besorgen bzw. kaufen. Man zahlt ein Haufen von Geld und bekommt 0815-Kantine am Meer.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im September 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Alexander
    Alter:51-55
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Alexander, Thank you for taking the time to write your personal review! We are sorry to hear that your expectations were not fully met. Our goal is to offer our guests an excellent all inclusive, holiday experience as one may see in vast majority of the positive reviews in this review platforms as well as in others, and we are disappointed to hear that this has not happened in your case. Please note, that except for the welcome offer that our guests find in their rooms upon arrival, our various food & beverage departments that operate all day long until midnight, provide our valuable guests a very large selection of food and drinks in order to meet with all our guest’s needs. The services provided are described in the hotel description so that guests may know what to expect. Thanking you for your kind and helpful feedback that will help us further improve our high standard services, we wish you all the best. Kind Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group