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Alexandra (19-25)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Paar • Juli 2021 • 2 Wochen • Strand
Hätten uns mehr erwartet…
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Der Strand und die Anlage ist toll. Der Service war eher schlecht, anstatt Hilfe anzubieten, suchte das Personal nur Ausreden. Uns wurde leider auch nicht gesagt, dass die Hauptrestaurants geschlossen haben. Obwohl wir All Inclusive gebucht hatten. Essen konnten wir im Endeffekt nur im Nebenhotel… wo es ein Restaurant gab. Das man am Abend reservieren kann für ein à la Carte essen (welches im All Inclusive enthalten ist) wurde uns auch nicht gesagt. Vieles ließ auf Faulheit das Personals schließen. Das Essen war meist recht eintönig, wir hatten beinahe jeden Tag ein Haar im Essen. In den Getränken waren immer komische braune kleine Krümel. Wenn man ein neues bestellte und darauf hinwies, bekam man wieder ein schmutziges Getränk. Sind enttäuscht vom Urlaub und finden, dass das Preis- Leistungs- Verhältnis überhaupt nicht stimmt.


Zimmer
  • Gut

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juli 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Alexandra
    Alter:19-25
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Alexandra, thank you for taking the time to write your personal review on holidaycheck. We have very carefully read your constructive comments and we would like to reassure you that your feedback will be taken into consideration in order to help us further improve our high standard services, so thank you for giving us this opportunity. Taking the opportunity, we would like to kindly mention that according to our hotel’s description our all-inclusive guests take their meals in the Esperos Mare Resort facilities, including the Esperos Mare Resort Main Restaurant, that has been open and at the disposal of our guests, from the first day of our hotel’s operation for the season. We were admittedly very surprised to hear your comments regarding our large selection or our top quality food, and we were sorry that our services were not up to your standards in this area. Our hotel is an ISO 22000 and ISO 9001 certified hotel, strictly following haccp directives that ensure the highest level of quality, hygiene safety and cleanliness for our valuable guests. Kindly note that had we known your concerns during your stay with us, we would have done our best in order to immediately address any issue, and make sure that you would enjoy your stay in our hotel. Once again we would like to thank you for your review and we hope that you will give us the opportunity to welcome you again in our Esperos Palace Resort. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group