- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Ungeeignet für Familien, ein Kinderstuhl zum Frühstück ist nicht vorhanden. "Besitzer" ist nicht hilfsbereit und lässt den Gast mehrmals den vollbepackten Kinderwagen alleine die Treppen zum Hoteleingang hochschleppen, während er 3 Meter daneben im Stuhl sitzt und Zigarette raucht.
Klein aber sauber. Veraltete Klimaanlage bringt Zimmertemperatur nicht mehr unter 24 Grad Celsius.
Wir buchten ein Dreibett-Zimmer und bekamen ein Zweibettzimmer, das wir während 8 Nächten zu viert (2 Erwachsene und 2 Kinder) teilen mussten. Auf die Beanstandung reagierte der "Besitzer" Alessio unprofessionell und nicht gastfreundlich nachdem wir ihm die bestätigte Mail für ein Dreibett-Zimmer zeigten. Ein Entgegenkommen wäre hier angebracht gewesen. Überhaupt scheint Alessio der Aufgabe eines Hotelmanagers nicht gewachsen zu sein. Ist er mal weg, gibt es keine Person die ihn vertreten kann und so kommt es öfters vor, dass er den Hoteleingang und den Zugang zur Lobby abschließt. Während dieser Zeit haben die Gäste keinen Zutritt zur Lobby und müssen den Noteingang hinter dem Hotel benützen. Auch für Wünsche und Service allgemein ist Alessio völlig unkompetent. Er verspricht zwar eine Restaurantreservation, klärt aber die Gäste nicht darüber auf wenn es nicht geklappt hat. Die Kommunikation ist weit unterdurchschnittlich. Alessio ist froh, wenn er den Gästen nur Hallo und Ciao sagen muss und er in Ruhe vor dem Hotel sein Händy bedienen und Zigaretten rauchen darf. Bitte ja nicht stören steht GROSS auf seiner Stirn.
Die Lage zum Zentrum von Bardolino ist perfekt. Parkplätze sind zu wenige vorhanden.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im August 2017 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Dominic |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 1 |
Good morning Dominic, thank you for your review. Let me answer some of her points. I well remember that your car has been stuck for most of your vacation in front of our hotel. (So the parking problem would be a free complaint). If you had a parking lot, and if my car park was full of cars, just ask for availability of a little car near our hotel at no extra charge. As for air conditioning, Upon your arrival you were explained to both German and English (as she spoke a poor Italian) that in case of opening a window in the bedroom, the air conditioner "goes locked" for energy saving reasons . So it would be almost impossible to reach the desired temperature (August) As for your request for a triple room, always on your arrival, knowing that you would have stayed in a double bedroom with balcony, I personally asked you if you wanted a toddler bed, and in response to a very arrogant and sufficient response I was answered NO! So the choice of doing 8 nights in this situation was decided by you! I will also be "incompetent" as it is, but not stupid, they are always able to explain to me, and understand the customer's requests. Like that time where your request for a table at the restaurant the Palafitte at 19.00. Being an arrogant person, I called the restaurant by phone for about an hour ... not finding a response. When responding to the restaurant owner, he reported that on weekends he did not accept bookings, but being my clients in case of your arrival with no reservation would have made you find a place to dine. "I'm always incompetent" If for business reasons I was not currently in the hotel, for any request, in my room, hallway and elevator I wrote my mobile number. I never received your call in eight nights. Fortunately my parents taught me the education and above all the courage to say things that are not good, and not at home hiding behind a computer for fear of speaking its Italian-Swiss. I think I'm free to do what I want in my hotel, and I certainly have to ask her if I can smoke or use my phone. Finally I recommend staying in a superior category hoping not to have it anymore as my host. Many greetings. Alessio