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Jana (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Dezember 2023 • 2 Wochen • Strand
z. Z. nicht zu empfehlen
4,0 / 6

Allgemein

Die Anlage an sich ist groß und sehr gepflegt. Achtung Baustelle auf dem Nachbargrundstück, ab 6 Uhr ging der Schlag-Lärm los bis ca. 14 Uhr. Die Info zu derzeitige Baustelle, kam von TUI leider erst nach der Buchung. Leider kein deutschsprachiges Personal. Die Zimmer sind großzügig allerdings etwas veraltet, Renovierungsbedürftig und sehr verstaubt. Nicht für Anspruchsvolle! Wir haben 3 mal Umziehen müssen, weil in jedem Zimmer etwas nicht gepasst hat, Großteil ungepflegt. In dem dritten Familien-Zimmer war die Decke im Bad über der Dusche verschimmelt, der Duschkopf war verkalkt und etwas kaputt aber funktionierte, die Fuge an Bidet löste sich ab. Der Zimmerpflege-Mann hat zwar viel Zeit für tolle Tiere aus Handtüchern investiert (über die sich unsere Kinder auch sehr gefreut haben) jedoch nicht überall Staub und Boden gewischt, geschweige die Ecken in Gesamträumen. Die Bettmatratzen und Kopfkissen sind sehr hart und unbequem. Ungeschultes Personal, das ständig von Führenden vor Gästen schikaniert wird. Die Kochkünste waren sehr schmackhaft, großes Lob an die Küche aber bei Tageslicht, z. B. beim Frühstück, konnte man deutlich die Staubschicht an den Vitrinen und Ablageflächen sehen, das ist eklig.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:2 Wochen im Dezember 2023
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Jana
Alter:41-45
Bewertungen:2
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However, we would like to thank you for your positive comments about our resort being well maintained and the food. Regarding your comment about the construction site, as you kindly mentioned it is on a neighboring property, therefore we have no control over the noise that they are working with. With regards to your comments about our rooms, we would like to highlight that the hotel is in full operation 365 days a year and updates are subject to an ongoing process, when and as needed, for example with grouting, upholstery renovations, polishing works, paintings etc. Although we have not been closed for full renovations, we do our best to keep our rooms at a good standard, which is acknowledged by most of our guests praising the high standards of our rooms keeping in consideration that the hotel has opened in 2009. With regards to your comments about cleanliness of the room, we would like to note that, all rooms are checked before arrival by the House Keeping staff and House Keeping Supervisor and been cleaned daily or upon your request. We are sorry to hear about the inconvenience with your room, however, we would like to note that our Engineering team and House Keeping team is in operation 24/7 on the resort’s premises, and available to investigate, check and fix the arising issues, if reported. Lastly, we would advise that hygiene is the number one priority to us and we have a clear and precise action plan to ensure that high levels are met. Everything to do with health and safety is monitored by a leading UK health and safety advisor named Cristal who carry out audits on regular basis. Furthermore, we have our in-house Hygiene Coordinator plus we have audits from our Tour Companies in which we must achieve high scores to prove that our hygiene levels (including food, water, safety) are following the International standards. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager