- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Sehr nette Personal. Alle hilfsbereit. Zimmer wird täglich 2x gereinigt. Alles top! Kannst leider nut mit Dollar bezahlen. Sehr kleine Shops für einkaufen. Eigentlich wollten wir Massage haben auch schon vorgehabt es machen lassen aber dann wo wir in Insel an kam für und der preis gesehen wir es nicht mehr genutzt in der Spa. 1 Stunden Massage kostet 250 Dollar!!!
Immer sauber. Täglich 2x gereinigt. Gibt's Minibar mit kalten Getränke. Für warmes Getränke eine Kaffeemaschine und für Tee einen Wasserkocher.
Auswahl ohne Ende. Abwechslung jeden Tag in jeden Bereich. Immer frisch und sehr lecker. Unbeschreiblich alles. Immer frisch gepressten Orangensaft oder Wassermelone und Ananassaft. Top.
Jeder einzelne Bereich waren alle dort arbeitende Personen sehr-sehr hilfsbereit und nett. Wir haben wunderschöne Urlaub gehabt. Dank der guten Service.
Von Flughafen bis zum Insel dauert es mit dem Boot 45 Minuten.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im April 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Pia |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 11 |
Dear Pia, Warmest Greetings from Joy Island Maldives by Cocoon Collection! Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our resort. We are thrilled to hear that you had a beautiful and relaxing holiday with us and that our team provided excellent service throughout your stay. We are delighted that you found our rooms to be clean and well-maintained and that you appreciated the efforts of our housekeeping team who clean the rooms twice a day. It is also wonderful to hear that you enjoyed the amenities in your room, including the minibar and coffee machine. We are sorry to hear that you found the prices for spa treatments to be higher than you expected. We appreciate your feedback on this matter and will review our pricing structure to ensure it aligns with our guests' expectations. It is worth mentioning that we aim to provide the high quality product and service. Regarding the currency, while we primarily accept US dollars, we do understand the inconvenience this may pose for some guests. We will certainly take this into consideration and explore options to make currency exchange more accessible in the future. Thank you for your compliments on our food offerings. We are thrilled that you enjoyed the variety and freshness of our cuisine, and we will pass your kind words along to our culinary team. Once again, thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you back for another wonderful holiday in the future. Kind regards, Jay Ahmed Jihad-Jay General Manager Joy Island Maldives