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Katrin (51-55)
Verreist als Paar • April 2018 • 3 Wochen • StrandNicht zu empfehlen
3,0 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Sehr schlecht
  • Zustand des Hotels
    Eher schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher gut

De luxe Zimmer gebucht. Nicht bekommen. Zweimal umgezogen weil 1. Zimmer alt, feucht, muffig, voller Mücken. 2. Zimmer Klimaanlage defekt. 3. Zimmer dann so wie im Video auf Facebook beschrieben. Erst nach Rücksprache mit Reiseleitung bekommen. Essen nicht abwechslungsreich. Jeden Abend Thai Buffet. Themenabende gab es nicht. Fliegen und Ameisen auf Marmelade und Obst. Viele Chinesen mit schlechtem Benehmen.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher gut
  • Sauberkeit
    Gut
  • Ausstattung des Zimmers
    Eher schlecht

Restaurant & Bars
  • Atmosphäre & Einrichtung
    Schlecht
  • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
    Eher gut
  • Essensauswahl
    Eher schlecht
  • Geschmack
    Schlecht

Service
  • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
    Schlecht
  • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
    Eher gut
  • Rezeption, Check-in & Check-out
    Eher gut

Familien
  • Familienfreundlichkeit
    Eher gut

Lage & Umgebung
  • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
    Eher gut
  • Restaurants & Bars in der Nähe
    Gut

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Eher gut

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Strand
  • Entfernung zum Strand
    Sehr gut

Verkehrsanbindung
  • Lage für Sehenswürdigkeiten
    Gut

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Kinder:Keine Kinder
Dauer:3 Wochen im April 2018
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Katrin
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Katrin We regret to learn that your last holiday with us did not meet your expectation, but thank you so much for spending time sharing us your valued comment so that we acknowledge how did we meet to provide you exellence service and experience. Regarding your room booking, we would like to assure you that we always assign the room as the guest have booked based on also what the guests requesting in advance, however, all requests will be subject on availibility. After our guests checking in, if there were some unplesant incidents, our guests can always contact guest service team 24 hrs. Our service team is more that happy to assist in all requests. An incident of electrical machine or device defective is something we do not want to happen with our guests. However, since electricity around Khaolak is sometimes not stable, so it could be the reason our devices defected. What we do is sending the miantainance team for fixing first, but moving or changing rooms will be proceed in case if it is neccessary and we have available ones. It could be different room with different decoration, but still be the same category as the guests have booked. We apology for any inconvinience happend during the time you were with us. We never want this incident to happen with our guest. It would be our great pleasure if we could have occassion to welcome you or your family in the future. The management team - Khaolak Emerald Beach Resort