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Arno (51-55)
Verreist als Paar • Juni 2022 • 1 Woche • StrandUrlaub mit Franzosen
3,0 / 6

Allgemein

Leider alles nur in italienisch und französisch. Selbst Englisch spricht kaum jemand. Im Fernseher nicht ein deutsches Programm nicht mal ein Nachrichtensender. Hatten wir so in Italien bzw. Europa nicht erwartet. Hotel ist weit ab vom Schuss und die beschriebenen Geschäfte beim Hotel waren lediglich ein Souvenirgeschäft. Beschriebene Balkon/Terrasse waren auch nicht vorhanden, lediglich ein Plastikstuhl mit Tisch im Durchgang vor der Zimmertür. Handtücher trocknen gestaltet sich damit auch sehr schwierig. Allinclusiv Getränke enden um 23 Uhr, danach muss man bezahlen, war vorher auch nicht bekannt...


Zimmer
  • Ausstattung des Zimmers
    Gut

Restaurant & Bars
  • Geschmack
    Eher gut

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Eher schlecht

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Pool
  • Zustand & Qualität des Pools
    Gut

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Kinder:Keine Kinder
Dauer:1 Woche im Juni 2022
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Arno
Alter:51-55
Bewertungen:3
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We understand that the language barrier can be frustrating, and we are sorry for not providing more options in English and other languages. We will definitely take this into consideration and work on improving our multilingual services. Regarding the lack of German programs on TV and news channels, we apologize for the disappointment. We will look into expanding our TV channel offerings to cater to a broader audience. We're sorry to hear that the location of the hotel did not meet your expectations. We'll make sure to provide clearer information about the hotel's proximity to main areas and attractions in our descriptions. Concerning the towel drying facilities, we will investigate how we can make this process more convenient for our guests. As for the all-inclusive drinks ending at 11 p.m., we apologize for not communicating this effectively. We will take steps to ensure this information is clearly stated beforehand, so guests are aware of any additional costs after that time. Your feedback is essential to us, and we will use it to improve our services and provide a better experience for our guests in the future. If you decide to stay with us again, we hope to exceed your expectations. Thank you for your time and valuable input. Best regards, Marco Greco Mangias Brucoli Resort