- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitGut
Essen sowohl im Buffet Restaurant als auch im Gourmetrestaurant nicht einmal ansatzweise mit Europäischen Ansprüchen vergleichbar. Einfach nur geschmacklos.
- ZimmergrößeEher gut
- SauberkeitEher gut
- Ausstattung des ZimmersEher gut
- Atmosphäre & EinrichtungGut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher schlecht
- EssensauswahlGut
- GeschmackSehr schlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher schlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outEher schlecht
- FamilienfreundlichkeitEher schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheGut
- FreizeitangebotEher schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
- Lage für SehenswürdigkeitenEher schlecht
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1-3 Tage im September 2015 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Tommi |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Tommi We are very grateful for sharing your opinions with others and your feed-back about our services, which are always welcome as a means of improving the service we offer. We are deeply sorry to know that you were unable to enjoy a pleasant stay with us. Your remarks were discussed with the heads of each Department involved to guarantee that our guest’s wishes and requests are fulfilled efficiently. Our chef is doing his best to improve any detail concerning the food quality and variety. My apologies for writing in English. Our friendly staff, services as WIFI, nautical sports, room renovation, 2 new restaurants, lobby and bar 24 hours and pool, they are reasons that have made customers to come over. I hope you have spent in general good holidays in this beautiful resort and consider a second change to value our services. Best regards, Alfonso Díaz General Manager