Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
anna Seiler (71+)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2023 • 2 Wochen • Strand
Sehr viele Mängel
3,0 / 6

Allgemein

das Hotel müßte von Grund auf renoviert werden Wer das Meer liebt und darin baden will sollte nicht hier her fahren Wenn das Wasser dann war das Meer und der Strand sehr schmutzig. Kein schöner Strandurlaub


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Mai 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:anna Seiler
    Alter:71+
    Bewertungen:6
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mrs. Anna Seiler, Warmest greeting from Mercure Bali Sanur Resort. Thank you for taking the time to share your sincere feedback and most certainly there’s always room for improvement. First and foremost, I would like to express on behalf of the entire Mercure Bali Sanur Resort, our most sincere apology for the shortcomings you encountered during your stay. Your disappointment and dissatisfaction is fully understandable and this is certainly not the lasting memories we wish our guests to remember us by. Please to inform you that we continue to upgrade our resort and we do regular beach cleaning as well. This is certainly not the standard we aspire to and for this we apologize.If there’s a possibility of you returning to Sanur, it would be our greatest ambition to regain your confidence and I encourage you to contact me directly so I may personally assist you. With Best Regards, Dayu Purba Asst. Guest Experience Manager