- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Wir haben schon einige Hotels besucht, dies war jedoch etwas enttäuschend. Man wurde bei der Anreise weder auf das Zimmer geführt, weder das Gepäck wurde gebracht. Im großen Speisesaal erwartete uns ein ordentlicher Küchendunst, so dass nach dem Essen die Kleidung immer gelüftet oder gar nicht mehr angezogen werden konnte. Hier klappte die Belüftung überhaupt nicht gut. Beim Frühstück störte das ständige warten auf den Kaffee, bis endlich mal ein Kellner nachgegossen hat. Hier sollte man die Kanne doch einfach auf dem Tisch drapieren. Essen war abends meistens immer das gleiche, wenig Abwechslung. Themenrestaurant waren wir lediglich beim Griechen, nix besonderes. Kann man sich sparen. Die Zimmer waren genügend groß, aber sehr hellhörig, zumindest im Haupthaus. Badezimmer war ebenfalls groß. Strand war o.k.. Wir würden nicht nochmal wiederkommen.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Oktober 2017 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Michael |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 15 |
Dear Michael, Greetings from Mitsis Norida Beach and thank you for taking some of your time to post a review on HolidayCheck, though we were very unhappy to read that you did not enjoy your holidays the way that you expected and of course the way that we wish for all of our guests. Whilst it is our aim to cater to all tastes and cultures, it appears that we failed in every way during your stay. This is surprising considering the other reviews on this site! We are sorry that you found the food in our restaurants to be samey though it was surprising for us to read it as the vast majority of our guests are extremely satisfied with the dining options which is reflected on numerous reviews on the site. Regarding the ventilation in the main restaurant, as the food is freshly prepared in front of the guests in our Show-Cooking-Area it can smell in the interior area but our guests have also the enjoy their meal on the outside terrace of the restaurant,nevertheless we would like to apologize for this incommodity. We sincerely regret your personal disappointment, your feedback is very precious for us as it’s a great tool to improve our services, rest assured that all points raised in your review will be thoroughly looked into. Even though we respect your comments, we feel we deserve a second chance. Please feel free to contact us in case you are planning your next vacation again at our hotel. With Kind regards, The Management