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Ulrich Weber (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2017 • 2 Wochen • Strand
Traumurlaub?
1,0 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Sehr schlecht
  • Zustand des Hotels
    Sehr schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Schlecht

Essen miserabel, Hotelstrand nicht benutzbar da durch einheimische Strandverkäufer unsägliche sich dutzende Male wiederholenden dubiosen Angeboten zu erwehren ist grausam. Hotel renovierungsbedürftig. Personal durch Unterbezahlung schlechte Kleidung trotz Hotelkleidung schmutzig.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher gut
  • Sauberkeit
    Schlecht
  • Ausstattung des Zimmers
    Eher schlecht

Restaurant & Bars
  • Atmosphäre & Einrichtung
    Schlecht
  • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
    Schlecht
  • Essensauswahl
    Sehr schlecht
  • Geschmack
    Sehr schlecht

Service
  • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
    Eher schlecht
  • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
    Eher schlecht
  • Rezeption, Check-in & Check-out
    Eher gut

Familien
  • Familienfreundlichkeit
    Sehr schlecht

Lage & Umgebung
  • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
    Sehr schlecht
  • Restaurants & Bars in der Nähe
    Schlecht

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Sehr schlecht

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Strand
  • Entfernung zum Strand
    Eher gut

Verkehrsanbindung
  • Lage für Sehenswürdigkeiten
    Sehr schlecht

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:2 Wochen im Mai 2017
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Ulrich Weber
Alter:56-60
Bewertungen:2
Kommentar des Hoteliers

Dear valuable Guest, Sunny greetings from Neptune Hotels. Thank you for your open feedback. As a part of the leisure hotel industry, we are dependent on our customers' opinions. We are grateful for their interest and for their sharing suggestions for improvement with us. Many thanks for letting us know your thoughts and concerns. We have forwarded your correspondence to the relevant departments. However, we are surprised to read your short feedback totally without any ground. We have recently renovated the rooms. I rather think you were in the wrong place with wrong expectations. But I am sure, if you check the price you paid and compare this with the quality, you can even not go to a restaurant in Germany. To break down a resort on social media like this is very sad especially knowing we have a very professional team on the spot who will solve your issues immediately and make your stay nice and good. We do hope next time you are less selfish by posting such empty posts with non funded comments and look at the wider picture. Every day many people work hard in the resorts to optimise your holidays. You just needed to ask at the reception when a problem occures. Yours faithfully, The Neptune Team