- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Finger weg! Abgewohnt bis zum geht nicht mehr, ungepflegt und vielleicht auf einem schlechten 2 Sterne Niveau - alleine die Lage und das Personal haben ein wenig den Aufenthalt wett gemacht. Wollten 5 Nächte bleiben aber schlussendlich nach der 1. Nacht und einem Umzug in ein "besseres" Zimmer direkt wieder abgereist. Hier hat einfach nichts gestimmt. Hier ist dringend eine Renovierung nötig - die Gelder sind anscheinend woanders hingeflossen. Sehr schade - hat Potential aber wird leider nicht genutzt.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im März 2017 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Mischa |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 4 |
Dear Mischa, Thank you for choosing Holiday Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn PHI PHI ISLAND. I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception. Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at +66 75 627 300 or nawarat@holidayinnphiphi.com. Sincerely, Nawarat Cehovic Front Office Manager