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Wilhelm (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2023 • 2 Wochen • Strand
Man bekommt nicht für das was man bezahlt hat.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Das Essen entsprach nicht dem Wert des gezahlten Geldes. Die Wasser Villa war renovierungsbedürftig. In Spa eine Massage gebucht und eine andere bekommen.


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Mai 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Wilhelm
    Alter:46-50
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Wilhelm, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Resort Maldives. I would dearly like to understand more from your review in order to ascertain specifics. We have many great reviews of the resort in terms of service facilities & quality. I can certainly assure you that there has been great strides made in the overall experience at the resort by the team both from a deliverable standpoint & culinary quality and professional services in all areas. The team are committed, will continue improving & enhancing the stay experience services. in your case you were very badly sunburned and a traditional spa treatment would not be advisable due to your condition, the best treatment to apply was Aloe vera to your affected area. Apologies in advance if your felt this was not to your liking under the circumstances. Sincerely, Joseph Della Gatta General Manager Radisson Blu Resort Maldives