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Nadine & Simon (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Februar 2007 • 2 Wochen • Strand
Zu teuer für das was geboten wird!
2,9 / 6

Allgemein

Äusserlich nettes Hotel inmitten einer schönen Felskulisse. Zweistöckiges Hotelgebäude, neues Hotel Baujahr 2006?! Wir würden das Hotel nicht empfehlen, es ist viel zu teuer (75€ für ein Standartzimmer pro Nacht) für das was geboten wird. Für den Preis kann man in Thailand viel mehr erwarten! Ansonsten ist Railay ein schöner Ort mit schönem Strand. Jedoch findet man auch hier nicht mehr so die Ruhe, die man erwartet gegenüber Ao Nang. Wir waren froh nur drei Nächte da gewesen zu sein. Es gibt in Thailand schönere Ecken. (z. b Koh Khao Island, traumhaft!!!)


Zimmer
  • Schlecht
  • Da das Hotel recht neu war, machten die Zimmer jedoch nicht den Eindruck. Die Zimmer waren komplett mit Teppichboden ausgelegt, der schon begonnen hat ein gewisses Eigenleben zu entwickeln. Riesiege Flecken, der Teppichboden sah aus als ob er schon 20 Jahre alt wäre. Ekelig! Wie kann man nur Teppichboden im Hotelzimmer legen? Das Badezimmer war in Ordnung.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Ausreichendes Frühstücksbuffet, nichts zu beanstanden.


    Service
  • Schlecht
  • Soweit in Ordnung, obwohl es an thailändischer Freundlichkeit oftmals fehlte.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Die Lage des Hotels ist in Ordnung, zwischen Railay East und West. Man muss ca. 3 Minuten zum jeweiligen Strand laufen. Der Weg zum Railay East Strand gleicht einem Trampelpfad, der nachts nicht beleuchtet ist!!!


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Es war nur ein kleiner Pool vorhanden.


    Preis-Leistung
    • Preis-Leistungs-Verhältnis
      Schlecht

    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Februar 2007
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Nadine & Simon
    Alter:26-30
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr./Ms. Nadine & Simon, Thank you very much for sharing your detailed feedback regarding your recent stay with us. We truly appreciate the time you took to provide us with both positive comments and constructive criticism. We regret to hear that you felt the warmth of Thai hospitality was lacking during your stay. Please accept our sincere apologies. We will reinforce training with our team to ensure that all guests always receive the friendly, attentive, and welcoming service they deserve. We are sorry that the condition of the carpet in your room did not meet your expectations. Cleanliness and comfort are very important to us, and we will be addressing this issue with urgency. We are also reviewing options for future room upgrades to ensure a fresher, more pleasant atmosphere for our guests. We are pleased, however, that you found the bathroom to be satisfactory. It is encouraging to know you appreciated the hotel’s exterior setting and the unique natural surroundings. At the same time, we regret that you found the overall value not aligned with your expectations. Your feedback regarding pricing and perceived value is important to us and will be carefully considered as we continue to improve our offerings. We are glad you found our breakfast buffet to be adequate. We continuously strive to improve the variety and quality to better satisfy our guests. We are pleased that you appreciated our central location between Railay East and West beaches. We also take note of your comment regarding the walking path to Railay East Beach being dark at night. We will review what improvements can be made to increase guest comfort and safety in this regard. We acknowledge your feedback about the pool size. While our pool is designed to provide a relaxing space, we understand it may not fully meet the expectations of some guests. We will take your comments into account for future planning and enhancements. Thank you once again for your constructive feedback. While we regret that some aspects of your stay fell short, your comments will help us improve both our facilities and services. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfying experience. Warm regards, Hotel Management Team