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Matthjas (31-35)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Freunde • Oktober 2017 • 2 Wochen • Sonstige
Ehemaliges 5-Stern-Hotel
2,0 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Eher schlecht
  • Zustand des Hotels
    Sehr schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr schlecht

Das Hotel ist völlig herunter gekommen. An allen Ecken fällt es auseinander. Die Bedienung ist zwar sehr freundlich aber unprofessionell. Was warscheindlich auf Das Sparprogramm zurück zu führen ist. Das Essen ist mittelmässig bis schlecht. Mehrere Personen, eingeschlossen wir Zwei, haben Magen-Darmprobleme mit nach Hause genommen. Sehr sehr schade, diese einmal so schöne Anlage in diesem Zustand zu sehen.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Gut
  • Sauberkeit
    Schlecht
  • Ausstattung des Zimmers
    Gut

Restaurant & Bars
  • Atmosphäre & Einrichtung
    Sehr schlecht
  • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
    Sehr schlecht
  • Essensauswahl
    Schlecht
  • Geschmack
    Sehr schlecht

Service
  • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
    Schlecht
  • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
    Eher gut
  • Rezeption, Check-in & Check-out
    Eher schlecht

Familien
  • Familienfreundlichkeit
    Sehr schlecht

Lage & Umgebung
  • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
    Sehr schlecht
  • Restaurants & Bars in der Nähe
    Sehr schlecht

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Sehr schlecht

Beliebte Aktivitäten

  • Sonstiges

Verkehrsanbindung
  • Lage für Sehenswürdigkeiten
    Sehr schlecht

Infos zur Reise
Verreist als:Freunde
Dauer:2 Wochen im Oktober 2017
Reisegrund:Sonstige
Infos zum Bewerter
Vorname:Matthjas
Alter:31-35
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Matthjas , First of all we'd like to thank you for sharing your feedback with us following your recent stay at Le Meridien Dahab resort & SPA . We are sorry to hear that you have been unwell and hope that you have made a full and complete recovery. Gastric problems can be picked up in many ways and it is not always the hotel which is at fault. For example, Le Meridien Dahab resort is our flagship hotel in Dahab and as such, we ensure that it enjoys the best staff we have available and the best quality in everything. So the hygiene standards are also the best. If you ventured out of the hotel complex on an excursion or to see the town., you may well have found that standards are lower there and therefore, you are more likely to pick up the bugs there. It is important to use a sanitizing hand gel before eating as these bugs can occasionally be transferred from hand to mouth after touching something in a public area. You would have seen our staff constantly working in the resort to keep all door handles and public areas etc clean and free of bugs throughout the day, so I stress that, however much we sympathize with you and your brief illness, we do take so many precautions to protect our valued guests from any bugs within our own complex. We would urge you to let us know in advance of your next visit and I will take a personal interest in ensuring that you have the best experience possible. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back again soon. Best Regards Mohamed Gaballah Assistant Front Office Manager mohamed.gaballah@lemeridien.com