- BehindertenfreundlichkeitEher schlecht
- Zustand des HotelsSehr schlecht
- Allgemeine SauberkeitSehr schlecht
Das Hotel ist völlig herunter gekommen. An allen Ecken fällt es auseinander. Die Bedienung ist zwar sehr freundlich aber unprofessionell. Was warscheindlich auf Das Sparprogramm zurück zu führen ist. Das Essen ist mittelmässig bis schlecht. Mehrere Personen, eingeschlossen wir Zwei, haben Magen-Darmprobleme mit nach Hause genommen. Sehr sehr schade, diese einmal so schöne Anlage in diesem Zustand zu sehen.
- ZimmergrößeGut
- SauberkeitSchlecht
- Ausstattung des ZimmersGut
- Atmosphäre & EinrichtungSehr schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr schlecht
- EssensauswahlSchlecht
- GeschmackSehr schlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher gut
- Rezeption, Check-in & Check-outEher schlecht
- FamilienfreundlichkeitSehr schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheSehr schlecht
- FreizeitangebotSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
- Lage für SehenswürdigkeitenSehr schlecht
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 2 Wochen im Oktober 2017 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Matthjas |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Matthjas , First of all we'd like to thank you for sharing your feedback with us following your recent stay at Le Meridien Dahab resort & SPA . We are sorry to hear that you have been unwell and hope that you have made a full and complete recovery. Gastric problems can be picked up in many ways and it is not always the hotel which is at fault. For example, Le Meridien Dahab resort is our flagship hotel in Dahab and as such, we ensure that it enjoys the best staff we have available and the best quality in everything. So the hygiene standards are also the best. If you ventured out of the hotel complex on an excursion or to see the town., you may well have found that standards are lower there and therefore, you are more likely to pick up the bugs there. It is important to use a sanitizing hand gel before eating as these bugs can occasionally be transferred from hand to mouth after touching something in a public area. You would have seen our staff constantly working in the resort to keep all door handles and public areas etc clean and free of bugs throughout the day, so I stress that, however much we sympathize with you and your brief illness, we do take so many precautions to protect our valued guests from any bugs within our own complex. We would urge you to let us know in advance of your next visit and I will take a personal interest in ensuring that you have the best experience possible. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back again soon. Best Regards Mohamed Gaballah Assistant Front Office Manager mohamed.gaballah@lemeridien.com