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Oliver (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • März 2022 • 2 Wochen • Strand
Zu wenig für ein 5 Sterne Hotel
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Es könnte viel besser sein, aber es wird von seitens der Hotelmanagerin genau das Gegenteil gemacht, obwohl sie Schweizerin oder Deutsche sein soll


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im März 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Oliver
    Alter:56-60
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Oliver, Thank you so much for taking the time to review your experience with us. I apologize for your not meeting your expectations at some attributes. It is important for the hotel to receive guest feedback so their management can plan future initiatives designed to improve the guest experience In response to guest feedback and “GuestVoice” comments, and our commitment to providing each and every guest with a quality experience, we have decided to begin upgrading 93 of our deluxe beachfront rooms. The room refurbishment will start during April 2022 and is expected to be completed by the end of the year. All services will be fully available. I appreciate you taking the time to reach out to us and thank you for staying with us at the Sheraton Miramar. Sincerely, Wafy Gaber Hotel Management.