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Selcuk (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Freunde • September 2024 • 3-5 Tage • Strand
Never Again!
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Die Zimmer werden nicht richtig sauber gemacht. Die Duschen sind alt bzw. weisen erhebliche Gebrauchsspuren auf. Das Personal ausgenommen die Mitarbeiter im Restaurant sind allesamt unfreundlich. Sie schauen die Gäste nicht einmal richtig an. Der Hotelmanager ist sehr hochnäsig und ist nicht kritikfähig. Das Hotel ist wenn überhaupt für geschäftlich Reisende passend, die evtl. auf der Durchreise sind.


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Gab es keine!!!


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:3-5 Tage im September 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Selcuk
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. Selcuk, Thank you for sharing your thoughts with us. While I sincerely regret that your stay did not fully meet your expectations, I was surprised to read your comments given that you had initially requested to extend your stay. We always strive to provide the best experience possible, and it’s unfortunate that we were unable to accommodate your extension due to high occupancy. In terms of the feedback regarding cleanliness and staff interactions, I apologize if you felt our service did not reflect the standards we are known for. We take such comments very seriously and will be reviewing them internally to ensure we address any shortcomings. Our team is committed to offering warm, personalized service, and I am disappointed to hear that this was not your experience. Nonetheless, I appreciate your feedback and hope we can welcome you again to provide the positive experience we know we are capable of delivering. Kind regards, Mohamed Ali Jlaiel General Manager Sousse Pearl Marriott Resort & Spa