- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
- BehindertenfreundlichkeitSehr schlecht
- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitGut
Anlagen am Strand; Bar, Sanitäre Einrichtungen sind eines Leading Hotel of the World absolut unwürdig. Stühle im Hauptrestaurant ebenfalls. Erkundigen Sie sich gezielt nach Allinclusiv-Leistungen sonst kann es Überraschungen geben. WLAN nicht kostenlos nutzbar. Zum Riff am Sheraton-Steg ist es relativ weit zum gehen. Das man zum Strand und zurück immer den Bus nehmen muss ist unangenehm.
- ZimmergrößeSehr gut
- SauberkeitSehr gut
- Ausstattung des ZimmersEher gut
- Atmosphäre & EinrichtungEher gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischGut
- EssensauswahlSehr gut
- GeschmackSehr gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr gut
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr gut
- Kinderbetreuung oder SpielplatzSchlecht
- FamilienfreundlichkeitEher schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheEher schlecht
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsSehr gut
- Entfernung zum StrandSchlecht
- Qualität des StrandesGut
- Lage für SehenswürdigkeitenSchlecht
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 1 Woche im Juli 2012 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Sylvia |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 8 |
Dear Ms. Sylvia I would like to thank you for finding the time to participate as this helps our efforts greatly in satisfying you as a customer with our facilities and services. I was sorry to learn of your concerns regarding your recent stay at La Residence des Cascades and at the outset, would like to offer my sincere apologies for the disappointment you have expressed. My understanding from your comments is that you were not satisfied with Location of our Hotel as well furniture's or decorations which you are defiantly correct as it’s a personal taste as sure can't be matching to all people, More positive note, I was pleased to learn that you enjoyed other aspects of your stay with us as this part we can manage and improve as well but for the location that we couldn't help. I do therefore hope that you will not judge us solely on the basis of this particular experience. It would be very helpful for me to find out the reasoning of your impressions and be able to regain your trust in our Hotel. In closing, may I thank you, once again, for taking the time to participate. We are grateful for your support and feedback and look forward to welcoming you back therefore please contact my office e-mail (reception@residencedescascades.com) in order to do satisfaction arrangement for your coming stay With My best Regards Wassim Wasfi Front Office Manager