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Günther (56-60)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Paar • März 2024 • 2 Wochen • Strand
Katastrophalen Hotel
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Das Hotel ist in einem sehr schlechtem Zustand, habe auf Google Rezessionen auch Bilder von dem schlechtem Zustand gepostet. Kann nur abraten dort zu buchen.


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Schmutzig, kaputt und stark Renovierungsbedürftig, oder gar unbewohnbar.


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Kann man nicht beschreiben, so ein Restaurant wäre in Europa nur 1 Tag geöffnet.


    Service
  • Sehr schlecht
  • Zimmer wird nur das Bett gemacht, sonst geschieht nichts.


    Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht
  • Strand ist nur auf den sehr guten Fotos so schön, die Hälfte der Liegen defekt mit Verletzungsgefahr.


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    So gut wie nicht vorhanden.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Mehr Bilder(6)
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im März 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Günther
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Gunther, Thank you for sharing your recent experience at the resort. We regret that we fell short of meeting your expectations during your stay. Your feedback regarding the beach and the condition of the sunbeds has been duly noted and will serve as valuable input for our improvement efforts. We apologize for any inconsistencies in service that you may have encountered. Your comments have been communicated to our team for immediate attention, and we are committed to enhancing our training programs to ensure consistency across all levels of service. We have carefully reviewed your concerns regarding room service and maintenance, and our housekeeping and maintenance teams are collaborating closely to address any issues with room amenities that require refurbishment. We apologize if our culinary offerings did not meet your taste preferences. Your feedback has been shared with our culinary team, and we will strive to enhance our menu options to better cater to your preferences during your next visit. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience. Best regards, Alessandro Schenone General Manager