Das Hausriff bietet sehr hohen Fischreichtum. Wir hatten das Glück einen Walhai direkt hier zu erleben. Die angeboten Tagestour Mantas und Walhaie war sehr gut. Große Abzüge beim Essen. Nur wer landestypisches Essen bevorzugt, findet jeden Tag etwas. Auch negativ: man bekommt einen Platz im Restaurant zugewiesen, kann diesen auch nicht oder nur schwer ändern und darf auch nicht beide Buffet Restaurants nutzen, wenn „nur“ eine Beach Villa gebucht wurde. Das Personal ist außerordentlich freundlich. Die Geschäftsführung unflexibel bis extrem unfreundlich. Zimmer schlicht, sauber. Top Service bei der Minibar. Lächerliches System bei der Reservierung der Spezialrestaurants- es waren 3 Tische besetzt und angeblich kein Termin offen. Während der Hochsaison sicher nicht empfehlenswert. Wir waren im Mai und selbst bei einer Auslastung von ca 60% war keine Flexibilität vorhanden.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im Mai 2025 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | RS |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 2 |
Dear RS, Sunny greetings from Vilamendhoo Island Resort & Spa, and thank you for sharing your detailed feedback with us. We are glad to read you enjoyed the vibrant marine life on our house reef and were fortunate enough to encounter a whale shark, what an incredible experience! It is also great to know that the day tour to see manta rays and whale sharks was a highlight, and that you appreciated our friendly staff and minibar service. We are sorry to learn that some aspects of your stay did not meet your expectations, particularly in regard to the dining experience and restaurant flexibility. Please note that our dining allocation policy, including which buffet restaurant is assigned based on villa type, is clearly outlined on our official website to help set expectations before arrival. That said, we understand your concerns and are always reviewing ways to improve flexibility where possible. We also regret to hear that your experience with specialty restaurant reservations and management interactions was less than satisfactory. Your comments have been shared with the relevant teams to address and improve upon. Thank you once again for your review. Your insights are valuable and help us continue enhancing our guest experience. Best regards, Mohamed Zahir General Manager