- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Die Hotelanlage und Strand waren gut. Das Zimmer entsprach nicht 4 Sterne. Die Zimmermädchen und die Servicekräfte waren gut, nur der Manager und die Rezeption waren eine Katastrophe.
Wir hatten ein Zimmer mit Meerblick, das stark muffig roch und alle Sachen immer klamm waren. 3 x musste der Handwerker kommen, da es im Bad von der Decke tropfte.
Der Service an der Rezeption war eine Katastrophe. Im Zimmer wurde über die Balkontür eingebrochen, was wir sofort an der Rezeption anzeigten. Die Dame verlangte zwar die Zimmer-Nr., beachtete mich aber nicht mehr. Nach ca. 1 Stunde geschah immer noch nichts, erst als ich sehr laut wurde, den Manager und den Sicherheitsdienst verlangte und die Gäste aufmerksam wurden, telefonierte die Dame an der Rezeption. Securitas und 1 Handwerker kamen und beschuldigten mich, das Schloss selber kaputt gemacht zu haben. Aber die Fußspuren wiesen auf dem Balkon und im Zimmer eindeutig auf einen Einbrecher hin. Zum Glück wurde nichts gestohlen. Vielleicht haben wir den Einbrecher gestört, da wir vom Abendessen sehr früh zurück kamen. Einem anderen Gast ging es schlechter als uns, dort wurde aus dem Safe Geld gestohlen. Auch hier wurde gesagt, dass die Gäste das selber waren und noch kein anderer Einbruch gemeldet wurde, was eine Lüge war. Das unfassbare Verhalten der Rezeption und Manager ist nicht zu akzeptieren. Vorsicht in diesem Hotel mit Geld und Wertsachen.
Das Hotel befand sich direkt am Strand, Liegen waren ausreichend vorhanden.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Dezember 2016 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Klaus |
Alter: | 71+ |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Greetings from Vista Sol Punta Cana We are disappointed to read that the hotel did not match your expectations. This is certainly not indicative of the feedback we usually receive from our guests. Your comments have been shared with the Heads and Front Desk. In fact, our warm and attentive service use to be very often highlighted and definitely it make the difference in Vista Sol Punta Cana. Regarding to your review, we would like to add the following: Since you made the claim at reception you had at your disposal throughout your stay the Managers of Reception - Attention to the Guest, Security and to the Hotel Management itself naturally. The security department carried out the corresponding investigations inside their room and according to the report, there was no violence, or lack any property. Unfortunately in hotels we have cases that there are guests who stay through websites exclusively to remove things from other customers, through the balconies, I do not know if it will be one of these issues but it is not too clear. That's why we try to pay attention to this, they put posters on the balcony so they always remain closed and we also offer a safe deposit box service. With respect to your case we carry out the corresponding investigation inside the hotel. We try to contact us for the corresponding meeting but we do not receive any response. With respect to this the security of our customers is of paramount importance to us, we make constant efforts to guarantee our customers a totally safe environment. For Vista Sol Punta Cana, as for any hotel establishment, our guests are our reason for being and our greatest treasure. All our efforts are based and focused on satisfying and making our guests happy. Unfortunately, sometimes situations arise that, as previously indicated, harm and damage our daily work. Before concluding I would like to indicate that although we understand and share his discontent, we also consider it unjust that you say that the hotel did not care about what happened and ignored it, having all the management at your disposal. We do hope you will give us another opportunity by returning back to experience our true level of service. Sincerely, Lucila Di Chiara, Guest Service Manager.